Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
greendragon schreef:Grondwerk of zwemles??
jeetje, lekker plensen zo.
Hier bleef het vandaag droog. De paddock begint weer op te drogen. Gelukkig morgen weer hele dag regen voorspeld, want je zou er bijna weer aan wennen zeg...
Al weken niets gedaan met de paarden.
Hebben jullie ook veel last van rotstraal? Shet heeft al snel last van weke stralen, maar dat gaat nu verkeerde kant op, vrees ik. En mijn merrie heeft hele winter al heel veel last van 1 straal, die is zo slecht dat de punt bijna weg is. Ik heb alle middeltjes al geprobeerd. En het enige middel wat een beetje effect leek te hebben was de Cavalor Dry Feet, maar die is uit de handel genomen en nergens meer te krijgen.. zucht..
MarloesHJ schreef:xXutopiaXx schreef:Hier zelfs helemaal geen regen gehad!Lekker ritje met Tamme gemaakt, vriendlief te voet mee met hond
Daarna met Dije geoefend en nog een ritje met Jay gemaakt
Ondertussen ook nog een hoop opgeruimd en gewoon lekker gezeten, rondgewandeld en gekeken
Zon ging ook prachtig onder hier
Zou 't dan toch ein-de-lijk lente gaan worden?!?! Tis gelijk ook zoveel opgedroogd.. wat een zaligheid!!
Wat zo'n dag met je humeur kan doen
Ik keek net uit het raam en het water stroomt weer over de straat hier...
Klinkt wel als een heerlijke dag! Kom ik aan met mijn dagje werken
Libera schreef:Zo, wat een nattigheid overal zeg!
Zijn er hier toevallig nog mensen die doek onder de bak of paddock hebben liggen?
Overweeg jet voor onze bak en ben benieuwd naar ervaringen. Ben heel bang dat het omhoog komt ofzo... en hoeveel zand moet er bovenop?
Jes schreef:Libera schreef:Zo, wat een nattigheid overal zeg!
Zijn er hier toevallig nog mensen die doek onder de bak of paddock hebben liggen?
Overweeg jet voor onze bak en ben benieuwd naar ervaringen. Ben heel bang dat het omhoog komt ofzo... en hoeveel zand moet er bovenop?
Ja wij maar pas sinds juni dus.
Erbovenop ligt 20cm zand wat ze hier Fontainebleau zand noemen, oftewel in de zomer moet je behoorlijk sproeien maar nu staat er nog geen mini plasje in de bak (terwijl de rest hier modderbad tot aan de voorknieen is.
We laten de paarden echter niet los in de bak.
Libera schreef:Jes schreef:[quote="Libera"
Zo, wat een nattigheid overal zeg!
[/quote
Ja wij maar pas sinds juni dus.
Erbovenop ligt 20cm zand wat ze hier Fontainebleau zand noemen, oftewel in de zomer moet je behoorlijk sproeien maar nu staat er nog geen mini plasje in de bak (terwijl de rest hier modderbad tot aan de voorknieen is.
We laten de paarden echter niet los in de bak.
Dankje, mijn paarden gaan inderdaad ook nooit los in de bak. Kan ook niet want is niet omheind haha!
Moet sowieso al veel sproeien in de zomer dus te droog vind ik niet erg! De mijne blijft verder in de winter ook redelijk droog maar word heel glad, en te gevaarlijk om op te rijden dan. Andere probleem is stenen die omhoog komen.
Ik hoop dat doek, of een laag gravel, tussen de bodem en het nieuwe zand daarmee zullen helpen... maar ben er nog niet uit wat dan beter is