Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tribunals schreef:Mooie knotten! Ik zit ook heel erg te twijfelen om ze te bestellen, mijn ruin heeft hele dikke manen (dun ze al gigantisch uit) en ben met naald en draad soms wel 2 uur bezig
Rena100 schreef:Ik kwam dit laatst tegen: https://www.wish.com/c/58e5d6f83f0c35324fd9f246
gewoon inpluggen, slang eraan met koud water en er zou als het goed warm water uit moeten komen. Voor dat bedrag is het nog wel het proberen waard
En inderdaad, dat voorste stukje bij het hek afzetten?
Rena100 schreef:Ik kwam dit laatst tegen: https://www.wish.com/c/58e5d6f83f0c35324fd9f246
gewoon inpluggen, slang eraan met koud water en er zou als het goed warm water uit moeten komen. Voor dat bedrag is het nog wel het proberen waard
En inderdaad, dat voorste stukje bij het hek afzetten?
Quir schreef:Ik ben dringend op zoek naar tips.![]()
Heb een stel vreselijke varkens op stal staan, allemaal, stuk voor stuk en ik zit dus op kleigrond... kleibadjes is hier dus een groot favoriet van eigenlijk allemaal, dagelijks en hoe uit gebreider hoe beter, het liefst tot diep in de oren...
Tot voor kort spoot ik ze af voor ze op stal gingen, kan niet tegen smerige paarden op stal.![]()
Echter vriest het hier alweer (helaas overdag nog niet hard genoeg dat er geen natte klei meer ligt) en ik heb geen warm water op stal (iemand idee hoe je gemakkelijk warm water op stal kunt krijgen? Das in ieder geval een grote must op eigen plek straks). Dus wassen wil ik ze eigenlijk niet meer zo maar doen nu behalve de benen en staart. Echter krijg ik ze gewoon echtecht niet meer schoon met alleen een borstel... Ze hebben allemaal dekens op, dus dat scheelt al een stuk, maar hoofd, hals en manen is één en al klei.
En als ik eindelijk de klei redelijk eruit gerosborsteld heb, dan hebben ze een krullerige vacht...
Help?!
Ik kijk zo uit naar sneeuw! Daar worden en blijven ze zo mooi schoon van.
Jester_ schreef:Oh hier merk je het zeker aan de paarden. Die blijven met koud niet stilstaan maar met warm staan ze te genietenmisschien zijn ze verwend haha