Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boemel schreef:Ja zo’n simulatiepaard is echt leerzaam. Ik heb zelf alleen ervaring met Jokerpaarden.
Ik weet nog niet wanneer ik wat hoor over het paard. Is nog maar net bedacht dat ie de verkoop in gaat en ze gaat t met haar ouders overleggen.
Ik heb zoals het er nu naar uitziet ook een geïnteresseerde voor Mir. Een jongeman die uitstekend kan rijden een paardenopleiding heeft gedaan en die zich bezighoudt met natural horsemanship. Paarden staan daar 24/7 buiten met schuilstallen en verschillende hooipunten.
Ik heb hem aan de telefoon gehad en filmpjes uitgewisseld en tot nu toe beide enthousiast.
Dat stuk vind ik nog veel spannender
boemel schreef:Happinez, de regumate is niet zaligmakend en gebruik ik nu tijdelijk en ben ik al aan het afbouwen. De cranio sacraal had denk ik iets “aan” gezet waardoor ze zo heftig reageerde.
Het echte probleem is het trauma dat ze bij ons opgelopen heeft bij de sonderingen.
Daardoor blijft ze zich erg bedreigd voelen door ons in de paddock en rijbak. En heel eerlijk… het probleem is met 50% gereduceerd, maar ik betwijfel of het echt weg gaat.
Wat naar allemaal voor de pony. Hopelijk gaat t snel beter!
MarjanB schreef:Happinez hoop dat ie snel weer lekker kan eten. Hoe oud is ie?