Hier aten ze ook wat minder. Mijn merrie eet liefst van al nat hooi. Als ik het op stal niet in een net doe sopt ze het in haar water. Heb het wel vaker dat ze zo eens wat minder eten en soms wat meer, stel er mij niet te verl vragen bij.
Pensionpony van 25 was vanmorgen erg vrolijk aan het hinniken toen ik buitenkwam. Vermoed dat hij ook het zonnetje zag.
Wat een geluk heb ik met die pony. Doet nergens moeilijk over en heeft echt zo een zacht koppie

Mijn eigen 6jarige ruin doet het helaas minder goed op de trainingsstal. Die blijft zo koppig weglopen bij iedere grondbalk, cavaletti of sprong die hij ziet. Ruiter belde me van de week dat het nu beter ging met ander bit... stang met ketting

Weet echt niet wat de uitkomst gaat zijn. Dit paard doet werkelijk waar overal moeilijk over, kon er maar een knopje "onstpan" opzitten. Heb nooit een paard gehad die me zoveel frustraties oplevererde. Werkelijk niets doet die op een normale manier. Ook iedere morgen mijn merrie haar deken los of kapot trekken