Donja schreef:hier 25 bekappen groot, 20 voor de mini's en veulens 15 (tenzij er bv gecorrigeerd moet worden). Krijg verdorie alleen mijn smid al 2 weken niet te pakken.....
Pfff dat is zo erg! Ben daarom zo blij met mijn smid!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DubbelDun schreef:@biscaya: dat heb ik ook eens gehad met een vr. smid. Terwijl ik daar altijd érg tevreden over geweest ben.
Tinky12 schreef:Je zou erover kunnen denken om rubber in de stallen te plaatsen.Hierdoor kan je stroverbruik omlaag zonder verlies van comford voor je paard.
Minder stro = minder afval.
Ik denk dat je met die E50,- nog niet eens zo slecht af bent inderdaad...met minder stro kun je het wellicht nog uitsmeren naar eens in de 8 weken.
Andere optie is nog om te kijken of er een koeienboer is met ligboxenstallen die paardenmest als bedding gebruiken of een deel evt door tuinders weg laten halen als er een tuinvereniging in de buurt zit.
Als dit niet het geval is dan ontkom je niet aan kosten maken om het weg te laten halen.
dynamiek schreef:Wat betalen jullie voor de hoefsmid voor een paard rondom op ijzers?
Ik ben op zoek naar een goede smid namelijk.
meggiemeg schreef:dynamiek schreef:Wat betalen jullie voor de hoefsmid voor een paard rondom op ijzers?
Ik ben op zoek naar een goede smid namelijk.
Ik ben zeer te spreken over onze smid, kijkt niet alleen naar de voeten maar ook naar de rest van het paard en wat je er mee doet. Bekappen 30.-, rondom ijzers was toen geloof ik 90.- maar dat weet ik niet meer zeker, heb de merrie die voor de wagen loopt op zijn aanraden ook blootvoets gezet.
Wie heb je nu als smid?