Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KletsKoekje schreef:Bedankt voor de felicitaties! Happinez; er is een klein beetje grondwerk en klein beetje longeren aan halster mee gedaan. Ga haar langzaam aan oppakken en zadelmak maken. Alles op het gemakje, en fijn een band opbouwen en kms maken. Ik rij dressuurmatig en graag buiten. Vindt afwisseling belangrijk. Uiteindelijk zou ik weer graag dressuur gaan starten.
En goede tip, zal eerst zorgen dat ik zit voor offerte open haha.
boemel schreef:Leuk paard Kletskoekje! Ik volg graag de vorderingen.
Ha ha mooi gezicht Belker.
Er komt hier af en toe een meisje op een paard voorbij waarvan ik altijd denk “leuk! En zo braaf”.
Nu hadden ze allemaal borden staan voor de wegwerkzaamheden waar die zo braaf langs ging. Dus ik riep dat ze een braaf paard had.
Was te koop zei ze.
Dus een paar minuten later zat ik er al op. Met m’n kantoorkleding, haklaarzen en zonder cap heel eventjes proefgereden. Dressuurmatig mag ie wel beter, maar ik vond het een leuk paard. Nu even afwachten wat de prijs gaat doen.
Hij komt van dezelfde Belgische stal als de paarden van Belker, dus heb nu ook een keer op een Freiberger gereden
boemel schreef:Leuk paard Kletskoekje! Ik volg graag de vorderingen.
Ha ha mooi gezicht Belker.
Er komt hier af en toe een meisje op een paard voorbij waarvan ik altijd denk “leuk! En zo braaf”.
Nu hadden ze allemaal borden staan voor de wegwerkzaamheden waar die zo braaf langs ging. Dus ik riep dat ze een braaf paard had.
Was te koop zei ze.
Dus een paar minuten later zat ik er al op. Met m’n kantoorkleding, haklaarzen en zonder cap heel eventjes proefgereden. Dressuurmatig mag ie wel beter, maar ik vond het een leuk paard. Nu even afwachten wat de prijs gaat doen.
Hij komt van dezelfde Belgische stal als de paarden van Belker, dus heb nu ook een keer op een Freiberger gereden
Malenka schreef:Happinez, voor de zekerheid wat colosan?
Belker schreef:Happinez, dat stugge herken ik wel. Fiesta is ook stugger en trager. Lieve is wel heel soepel en electris h.
Maar ik vind het echt zo een mensgericht heerlijk ras.
de moederlijn geeft wel makkelijke karakters en ze is zelf ook echt een vriendelijk relaxed paard. Ik heb er vertrouwen in, we gaan het meemakenCitaat:Leuk vooruitzicht !
Hopelijk laat ze het een beetje makkelijk gebeuren allemaal
boemel schreef:Ik vond deze Freiberger niet stug aanvoelen eigenlijk. Maar pfff ook hier weer een erg slecht passend zadel erop.
Wat is dat toch?
MarjanB schreef:Lewie had dat tijdje geleden ook en was door wisselen. Had daardoor paar haakjes op
Z’n kiezen. Hoop dat t zo iets is voor je.
Boemel, klinkt leuk, merrie of ruin?
Lig nog steeds plat met dikke koorts. Duurt me nu wel te lang ben hier niet voor gemaakt…