Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Even een vraag, ik heb een discussie met mijn manautobanden, is dat niet slecht voor de natuur om die in je paddock te hebben liggen? Ivm slijtage en wat er de grond in verdwijnt dan?
Maartje_M schreef:Ik had er ook niet zo’n probleem mee, maar mijn man kwam daar dus mee. Ben dus op zoek naar argumenten om ze er toch neer te leggen
Daihyo schreef:Marktplaats in de gaten blijven houden.
Dit soort advertenties: https://link.marktplaats.nl/m1678860048 ... nt=app_ios
Robijntjah schreef:Ach, dan nog heb ik dekens genoeg liggen, no problemo. Dit was voor het eerst dat ik ze er zo in bezig zag dus echt leuk
Cemlys schreef:Ik volg even mee voor tips en ideeën. We hebben onlangs een boerderij gekocht met pakweg 1 hectare weiland erbij. Er is een paddock van 15x15 (ooit zand op klei gegooid, maar het is geen van beide meer). Planning voor dit jaar is een droge paddock aanleggen met rooster met een nieuwe inloopstal. Een track lijkt me erg leuk om op het bestaande weiland aan te leggen, andere deel moet nog ingezaaid. Probleem 1 zijn 3 esdoorns in het weiland, wat mij betreft gaan ze weg, mn vriend vindt het zonde. Probleem 2, we zitten op klei, s winters niet fijn, ik heb een ouder paard en die wil ik heel houden. Mensen op klei, hoe hebben jullie de track winterproof aangelegd?
SSDesign schreef:Zo he, wat een oppervlak! Welke roosters zijn het uiteindelijk geworden?