Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monmaster schreef:Goedemorgen,
[***], gaat het weer wat?.... Duurde bij mij wel een half jaar voordat ik er een beetje overheen was. Nu naar drie jaar mis ik mijn Jordje nog steeds.
Fabster: ergens anders is een topic met een f..ck iT list: ik heb ingevuld niet meer op vakantie gaan, behalve met mijn paard. Vw slecht weer... K.t bank , douche en bed...tv zo klein als mijn laptop. Misschien kusje daar wat kwijt? Hahaha!
Ook ik moet weer aan het werk: vandaag examen mavo- klassen, morgen kaderklas.
Ik wens iedereen een fijne dag...
kvulden schreef:Sure_lee je foto's staan gelinkt op de fb pagina Bokt.nl had je dat al gezien?
Straks mijn mannetje weer ophalen van het station. Drie dagen Manchester. Om vervolgens te horen dat ze het stadion weer uit moeten en de wedstrijd is afgelast. En nu horen dat het om een verdachtpakketje ging. En nu blijkt dat het een oefening was voor de honden. Nou fijn dan. De wedstrijd word nu morgen gespeeld. Hij is daar samen met een vriend collega heen gegaan. Hij had het hem cadeau gedaan. Hij wilde graag de laatste wedstrijd daar met Louis mee maken. Nou door deze stomme actie dus niet. Pffff snap je toch niet. Vind het echt sneu voor de boys.