Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kwii schreef:Hoeven gaan hier ook erg snel ja! Je ziet er morgen niks meer van PanamaD, als de hoefsmid is geweest. Het valt nog mee.
Kiekeboefje schreef:PanamaD, ik heb hoefvet van Rapide. Echt top spul!!!
PanamaD schreef:Kiekeboefje schreef:PanamaD, ik heb hoefvet van Rapide. Echt top spul!!!
Vet of die olie? Ben zelf geen fan van vet omdat t de hoef af schijnt te sluiten![]()
Op me werk hebben we hoef'vet' van Duo Hoef. Het ruikt echt vies, naar pannenkoeken vet!! En toen ik las wat erin zat... woow echt luguber, paardenvet![]()
schijnt super te zijn voor de hoeven maar deze valt af, ik smeer geen paard op mijn paard
PanamaD schreef:Kiekeboefje schreef:PanamaD, ik heb hoefvet van Rapide. Echt top spul!!!
Vet of die olie? Ben zelf geen fan van vet omdat t de hoef af schijnt te sluiten![]()
Op me werk hebben we hoef'vet' van Duo Hoef. Het ruikt echt vies, naar pannenkoeken vet!! En toen ik las wat erin zat... woow echt luguber, paardenvet![]()
schijnt super te zijn voor de hoeven maar deze valt af, ik smeer geen paard op mijn paard
Majken schreef:Ik heb nu trouwens de Ultrashield Absorbine gekocht, maar bij mij lijkt het niet zo te werken zoals bij de lovende verhalen.. Zo moet ik elke dag spuiten terwijl sommige zeggen 1 keer per week, en alsnog komen er vliegen opafDe paarden willen al na 1 uur naar binnen, en dan hebben ze zelfs ook nog een vliegendeken + kap op.