Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kwii schreef:Hoeven gaan hier ook erg snel ja! Je ziet er morgen niks meer van PanamaD, als de hoefsmid is geweest. Het valt nog mee.
Dus ik laad hem vannacht even op en morgen nog een dag.

Kiekeboefje schreef:PanamaD, ik heb hoefvet van Rapide. Echt top spul!!!
schijnt super te zijn voor de hoeven maar deze valt af, ik smeer geen paard op mijn paard
PanamaD schreef:Kiekeboefje schreef:PanamaD, ik heb hoefvet van Rapide. Echt top spul!!!
Vet of die olie? Ben zelf geen fan van vet omdat t de hoef af schijnt te sluiten![]()
Op me werk hebben we hoef'vet' van Duo Hoef. Het ruikt echt vies, naar pannenkoeken vet!! En toen ik las wat erin zat... woow echt luguber, paardenvet![]()
schijnt super te zijn voor de hoeven maar deze valt af, ik smeer geen paard op mijn paard
PanamaD schreef:Kiekeboefje schreef:PanamaD, ik heb hoefvet van Rapide. Echt top spul!!!
Vet of die olie? Ben zelf geen fan van vet omdat t de hoef af schijnt te sluiten![]()
Op me werk hebben we hoef'vet' van Duo Hoef. Het ruikt echt vies, naar pannenkoeken vet!! En toen ik las wat erin zat... woow echt luguber, paardenvet![]()
De paarden willen al na 1 uur naar binnen, en dan hebben ze zelfs ook nog een vliegendeken + kap op. 
Majken schreef:Ik heb nu trouwens de Ultrashield Absorbine gekocht, maar bij mij lijkt het niet zo te werken zoals bij de lovende verhalen.. Zo moet ik elke dag spuiten terwijl sommige zeggen 1 keer per week, en alsnog komen er vliegen opafDe paarden willen al na 1 uur naar binnen, en dan hebben ze zelfs ook nog een vliegendeken + kap op.