Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Hier geen sneeuw maar ontzettend veel regen. Ik heb zo`n schelpenzandbak en de deksel was eraf gewaaid en ie zit 1/3e vol! Ook de tuin zelf staat vol plassen terwijl die normaal droog is. bah ik wil van die regen af
of wij verzuipen of krijgen Corona ( op 10 km afstand een geval aangetroffen)
LdJ schreef:Nog even over storten, wij hebben zelf 2x 4x3,5 ongeveer gestort met zo'n mini molentje, dat is nog best werk. En wij zijn ook niet vies van zelf werken en alles doen, haha. Het molentje kon voor de stal staan, dus met de kruiwagen echt een mini stukje lopen (lees 2 meter max). Dus mocht je de mogelijkheid hebben om te sparen en te laten storten, zou ik dat zeker doen. Ze werken het direct netjes af enz. Sommige dingen hebben wij toch niet echt kei handig gedaan
Overigens grappig om te lezen, Jansen is klant van het bedrijf waar ik werk, die werken met het product wat wij maken voor in het beton.
Flew schreef:Ik realiseer me ook steeds dat het bij mij eigenlijk nog niet zo dramatisch is als op andere plekken. Ik vind het vooral zelf dramatisch en het is ook echt wel nat, maar op andere plekken lijkt het toch een stuk beroerder. Toch wil ik er dit voorjaar wat aan gaan doen. Droger is beter.