Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lynn_Nikita schreef:Zijn er bij jullie makkelijk huurwoningen te vinden dan? Hier was 1 optie en dat was voor 1000- in een klein vakantiehuisje op een park
Beterschap met het oog, hoe is het gekomen?

(so I have been told, geen ervaringsdeskundige)
.
. Wij hebben ook gekozen om eerst te kopen omdat we wisten dat de zoektocht best lang zou kunnen duren. Uiteindelijk iets meer dan een jaar gezocht. Nu het laatste spannende gedeelte, oude huis is verkocht, voorbehoud financiering daarvan loopt nog, maar overdracht is over vier weken. In het nieuwe huis willen we eerst verbouwen (o.a. nieuwe vloer en vloerverwarming op de begane grond, dus echt niet handig om er dan te gaan wonen in de winter
) voor we er in gaan. Dus volledige verhuizing en huur van een tussenwoning staan nu gepland voor over een paar weken (ook allemaal onder voorbehoud natuurlijk vanwege het voorbehoud op de verkoop ). Datum van overdracht van het nieuwe huis hangt af van de aannemers, zodra die kunnen beginnen zorgen wij dat het huis van ons is. Iedere kostenbesparing zijn later weer een paar pakken hooi
. Stal en wei is allemaal in orde, zal vast wel wat te optimaliseren zijn maar omdat het voor het eerst is dat ik paard aan huis krijg zal dat voortschrijdend inzicht worden denk ik. Mijn man vind op het moment de minitrekker die we bij het huis gekocht hebben het leukst, dus ik hoop dat dat in de toekomst ook zo blijft
.
paar dagen terug gezaaid en bemest en hoppaaaaa het kleurt weer groen