Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben ook bang hoefrot maar dat geloven ze niet want dan zouden ze wel niet meer stampen van de jeuk(ik denk dat ze pijn minder erg vinden dan jeuk). Hoefsmid is al erg lang niet geweest dus hopelijk komt die ook snel.
. Gelukkig nooit meer gehad. Maar zit er ook bovenop. Ik heb het al eens eerder gemeld, geloof ik, maar sinds ik zijn darmen op orde heb, gaat het met de mijten en mok ook een stuk beter. Fabster schreef:Heb ik bij mijn Belg ook gehad, dat de maden uit zijn benen kwamen.. Gelukkig nooit meer gehad. Maar zit er ook bovenop. Ik heb het al eens eerder gemeld, geloof ik, maar sinds ik zijn darmen op orde heb, gaat het met de mijten en mok ook een stuk beter.
Caily schreef:Ik zou daar dus uit principe al niet eens meer willen komen als ik dat zo hoor
: Krijg net toch zo een lief pbtje van een voormalig verzorgstertje van MiniMe van denk wel 5 jaar geleden? (die nu dus volwassen aan het worden is, die meid bedoel ik). Vind dat zo geweldig om te lezen, dat ze MiniMe en ons nog altijd niet vergeten is, smelt je hart toch van gewoon...
Ging ook heerlijk nadat ik uitgevoerd had hoe je moet meebewegen. Rachel had mijn stemcommando ook heel snel door dus na 2x aanzetten vanuit draf pakte ze hem ook meteen vanuit stap. Echt heerlijk!
. We gingen een heuveltje af in stap (zwaar overgroeid) en Rachel schoot ineens in draf. Had ik niet zien aankomen dus beetje evenwicht kwijt. Uiteraard stapt ze meteen in een gat en struikelt iets, hup beugel kwijt. Teugels trekken hoooooo perd! Nee perd ook paniek. 180 graden draaien en in galop de heuvel weer op. Ja toen was ik de andere beugel ook kwijt. Daaaaggg ruiter
Toen ik rechtop zat stond ze boven me beetje blond te lijken zo van: wat doe je nou?
, ik ga binnenkort serieus aan een traplift beginnen voor de mijne...
leuke dame die Rachel! Maar troost je, je bent niet de enige met een paard wat vind dat die nieuwe blonde tuthola die je elke dag te eten geeft maar eens getest moet worden. Twix heeft bedacht dat als ze iets anders wil dan ik ze gewoon stil gaat staan en als ik iets doe met hand of been gaat ze gewoon hard achteruit. Vrijdag in de privé les flink aan gewerkt en ik had het helemaal door dus gister lekker optimistisch zonder zweepje het bos in want dan doet ze het toch niet dacht ik.
wel dus. Mevrouw wenste geen kort rondje te lopen. Maar met de 1,5 km verlenging die we vorige week voor het eerst hebben gedaan moet ik op een parkeerplaats oversteken. Wordt ze op zich lekker bom proof van maar vond ik in het pinksterweekend toch wat te veel gevraagd. Dus toen kwam er 5km bij de route.
met een stuk hei wat ze in haar leven nog niet gezien had. Waar ineens ook weer schapen liepen. Dat ging dus 3km goed daarna zat ze echt aan haar grens en flipte ze compleet. Kon er gelukkig op tijd afkomen. Flink eind met haar gelopen tot we weer op een voor haar bekend stuk waren en haar ogen weer 'goed' stonden. Toen weer opgestapt en nog een stuk gereden. Vond ze gelukkig goed