Met zware bak (van echt Veluws natuurzand

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
grimnir schreef:ps Maresie, heb jij uiteindelijk dus gewoon alsnog tapijtvezels door die ondergrond gemengd, wat als ik het goed begrijp inmiddels dus weer gewoon mul zand was (kokos weer uit verdwenen) - en kwam die kokos ook niet weer tevoorschijn dan toen je die tapijtvezels onder ging mengen?
is jouw bak nu dan wel gewoon helemaal goed (hoop ik toch voor je! :-O )
DubbelDun schreef:@maresie: ik vraag me dan af... als je de bak pas goed kreeg (met kokos) na goed sproeien... zou die dan zonder kokos en goed sproeien ook niet goed geweest zijn ??
Met zware bak (van echt Veluws natuurzand) is na een lekker buitje ook goed te doen, maar na opdrogen super mul.
grimnir schreef:Eén tip voor als iemand hier nog overdenkt kokos te gaan gebruiken; probeer zoveel mogelijk alles te láten doen, liefst alles in 1 laten leveren, kokos + verwerking, dat je direct een mooi afgewerkte bak geleverd krijgt.. wat een klus is dit, wat een ramp!
Situatie met de kokos is dus nog steeds rampzalig hier; krijg het gewoon niet goed onder (en los) gewerkt. Volgens mij is de kokos juist weer verder terug in plukken gedraaid zeg maar, iig veel te veel grote plukken kokos en stukken zand waar nauwelijks nog kokos ligt, en dat lijkt maar niet beter te worden.. Was er paar keer met een handfrees doorheen gegaan (wat een pokke werk..! ding is loeizwaar, en niet te sturen, dus bochten zijn echt een ramp) en daarmee leek het wel iets beter te zijn geworden, maar blijft véél te on-egaal, daar kan ik gewoon niks mee. Inmiddels ook flinke gaten in het zand gekomen, echt diepe kuilen en bulten overal.. Toen dan nog maar een keer met de rotorkop eg, maar hielp ook niet - daarmee kwam het kokos juist weer meer boven drijven. :-/
Echt beetje wanhopig aan t worden, hoe krijg ik hier ooit weer een goed rijdbare buitenbak van..?! :'(