Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Naaldbomen zijn sowieso niet geschikt voor paarden. Het lijkt mij een grote conifeer. Die hebben wij ook.
Zapje schreef:Tanja_dB, welk ras fok je?
Ik vind fokken ook heel leuk en ben op zoek naar grote (tweedehands als het kan) stallen. Nu zag ik mooie boxen van 4x4. Moeten die geheel uit elkaar (planken eruit) voor vervoer? Zijn erg zwaar zeker? En hoe vervoer je zo iets? Denk wellicht heeft iemand hier ervaring..
Zapje schreef:het zijn demomodellen. Dus nog recht als het goed is, wel goede tip! Boxen uit elkaar snap ik. vraag was meer of de planken er ook uit moeten. denk het wel, anders erg zwaar vermoed ik.
DubbelFun schreef:Het zou kunnen dat het aan de palen ligt waar ze op geschroefd zitten. Dat is geschild Robinia, dus nogal ongelijk. Misschien trek je de isolatoren dan te 'krom' zodat ze niet meer dicht klikken ??
DubbelFun schreef:Het zou kunnen dat het aan de palen ligt waar ze op geschroefd zitten. Dat is geschild Robinia, dus nogal ongelijk. Misschien trek je de isolatoren dan te 'krom' zodat ze niet meer dicht klikken ??
Symke schreef:Weet ik, daarom had ik er ook specifiek al bijgezegd dat ze geschild zijn. Alleen de bast is giftig nl.Robinia palen zijn wel giftig voor paarden hè