Ik vrees een beetje dat het uit mijn pols komt, een oude blessure die ik ooit heb opgelopen met verkeerd vallen met skeeleren. Dus eigenlijk rust maar ja. Ik ga mesten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maartje_M schreef:Laden is het probleem niet, ze loopt er onder problemen op. Maar eenmaal binnen begint de stress, al blijft ze wel gewoon bij me staan en wil ze er niet direct uit rennen
Akshay schreef:Maartje_M schreef:Laden is het probleem niet, ze loopt er onder problemen op. Maar eenmaal binnen begint de stress, al blijft ze wel gewoon bij me staan en wil ze er niet direct uit rennen
Uit respect voor jou, of omdat ze daar wel oké kan staan?
Voldoende hoofd/hals ruimte? Geen gekke herrie? Mogelijkheid te oefenen met brave buur?
Ik ben met mijn IJslander aan het oefenen nadat hij een paar weken terug besloot te steigeren na 4 probleemloze tripjes met de trailer.
Afgelopen zondag stond hij in de trailer 10 minuten op zijn gemak hooi te eten. Zonder bilstang, want ik was alleen. Maar die had dus geen enkele neiging om er nog uit te komen. (Eruit halen door de voorlader had meer overtuiging nodig dan erop zetten).
Zondag komt iemand die de 2moons opleiding volgt mee kijken. Ik ben benieuwd naar haar inzichten.
biancaaaa schreef:Prairy mag ik nog een vraag stellen over de roosters die je besteld hebt? Wij twijfelen om ook alvast wat te bestellen (is inderdaad een goede prijs) maar ik lees verschillende verhalen over grondwerk dat wel/niet nodig is. Hebben ze je een “gebruiksaanwijzing” gegeven hoe het beste te leggen? Zitten op zandgrond en het liefst willen we niet afgraven of puin gebruiken.
biancaaaa schreef:Super bedankt voor de info Prairy. Wij hebben hetzelfde idee, wel egaliseren en daarna aanvullen met zand maar geen puin eronder. Zou zelfs weer gras mogen groeien als we maar een stuk houden voor de winter / hele natte periodes dat altijd vlak en begaanbaar is. Duurt ook nog even voor we ze gaan leggen maar we kunnen ze goed opslaan en het scheelt wel aanzienelijk.
Prairy schreef:Die wordt dan dus niet meer verkochtOf twijfel je nog steeds?