Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Wespen vallen hier mee, maar Hoornaars zitten er veel. Ik had ze voor dit jaar nog nooit gezien zelfs.
Zit er op die woningen die al langer te koop staan een woonbestemming of agrarisch?
Mijn kat heeft vocht ingespoten gekregen en bloed afgenomen, vermoeden is nierfalen. Gisteren ook dwangvoer ( soort pasta) gegeven en vannacht at ze weer wat vlees. Ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt. Met de hond moet ik as maandag terug en denk ik dat met prednison gestart gaat worden
nils schreef:Lynn_Nikita schreef:Wespen vallen hier mee, maar Hoornaars zitten er veel. Ik had ze voor dit jaar nog nooit gezien zelfs.
Zit er op die woningen die al langer te koop staan een woonbestemming of agrarisch?
Mijn kat heeft vocht ingespoten gekregen en bloed afgenomen, vermoeden is nierfalen. Gisteren ook dwangvoer ( soort pasta) gegeven en vannacht at ze weer wat vlees. Ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt. Met de hond moet ik as maandag terug en denk ik dat met prednison gestart gaat worden
Dit heeft onze kat ook gehad maar die heeft toen een paar dagen op de kliniek gezeten aan het infuus en tevens werden zijn nieren gespoeld enz. Dacht dat hij het niet ging redden maar die gekke kat heeft het toch gehaald en is alweer een paar jaartjes ouder ondertussen. Heeft nu nergens geen last meer van en heeft niks aan medicijnen of ander voer.