Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarloesHJ schreef:Het is bij ons vandaan een krap uurtje rijden, zit er serieus over te denken om het van de zomer eens te gaan doen. Eens wat nieuws proberen, hopelijk krijg ik iemand zo ver dat ie het met mijn tweede paard wilt doen![]()
Natalie36 schreef:MarloesHJ schreef:Het is bij ons vandaan een krap uurtje rijden, zit er serieus over te denken om het van de zomer eens te gaan doen. Eens wat nieuws proberen, hopelijk krijg ik iemand zo ver dat ie het met mijn tweede paard wilt doen![]()
Ik meld me aan als vrijwilliger!
Heb het nog nooit gedaan maar als het een paard is wat niet door de ruiter door zo'n trail geloodst hoeft te worden komt het vast goed. En dan weet ik gelijk of ik op moet gaan schieten met het kopen van een trailer om het ook eens met kliek te doen.
spatter schreef:Je begint aan de hand met de oefeningen.
Eerst de wat eenvoudige en dan steeds moeilijker.
De meeste paarden zitten helemaal vol na 1.5 uur, zijn echt moe.
Zaterdag zijn een aantal niet eens te paard gegaan maar er naast blijven lopen.
Bij Blue zit ik er liever op, die is zo'n LEO (lomp en ombehouden) , die kijkt ook helemaal niet waar hij zijn voeten zet, interesseert hem geen fluit, gewoon door kachelen en al vallen er her en der stenen, maakt niet uit.
Of al raakt hij af en toe met een been van de evenwichts balk af, maakt niet uit, trekt wel weer bij.