Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
horsies5 schreef:Ik betaal nu voor die 10 pakken dus ook 60 incl brengen.. heb t hier nog niet goedkoper gezien overigens.. maar als k jullie hoor is t dus wel vrij prijzig
Waar halen jullie die goedkopere?
Als er schimmel in t pak zit/komt gooien jullie dan meteen t hele pak weg of halen jullie de schimmel stukken eruit?
Ik haal nu alleen de stukken eruit want vind t echt veel te duur om t hele pak weg te doen.. maar ben soms best bang voor botulisme oid
kvulden schreef:horsies5 schreef:Ik betaal nu voor die 10 pakken dus ook 60 incl brengen.. heb t hier nog niet goedkoper gezien overigens.. maar als k jullie hoor is t dus wel vrij prijzig
Waar halen jullie die goedkopere?
Als er schimmel in t pak zit/komt gooien jullie dan meteen t hele pak weg of halen jullie de schimmel stukken eruit?
Ik haal nu alleen de stukken eruit want vind t echt veel te duur om t hele pak weg te doen.. maar ben soms best bang voor botulisme oid
Als er schimmel zit of hij broeit dan komen ze hem gratis omruilen.

Toen ze hier kwam vreesde ik een beetje dat het knokken zou worden met Bo, de 6-jarige ruin. Van Lola, mijn jaarling, had ik verwacht dat die wel achter Bo zou blijven staan, die is brutaal en wil graag vriendjes hebben, maar dominant had ik haar nog nooit zien doen.