Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Estera schreef:@Wendy_Komen: Zou jij misschien foto's kunnen maken van hoe jij dat elastiek heb zitten?
Ik heb een palletbox en ben niet blij met mijn frame. Ideaal daaraan is dat ik echt die hele bak vol kan proppen, dus dat ik die maar 1 keer per dag hoef te vullen, maar het nadeel is dat mijn grote lomperik er een t*ring herrie mee maakt. Ik zoek dus een oplossing.
Een net vullen (kussen of rond net) en er in leggen betekent dat ik er veel minder in kwijt kan en dat is nu net niet de bedoeling.
AEP schreef:... Het is dus puur een oplossing voor in de box en dat dan het voer niet door de hele stal gesleept wordt/vies wordt (en dus niet meer gegeten).
AEP schreef:Bedankt voor de suggesties over veulens en slowfeeders.
Ik bedoelde inderdaad dat het veulen nog bij de moeder staat. De moeder heeft op dit moment een hartog voerbox en dat gaat super. Echter vind ik dit ding een te groot risico voor een veulen.
Netten wilde ik inderdaad vermijden.
Het plan is natuurlijk om moeder en kind zoveel mogelijk buiten te hebben, maar voor de nacht staan ze samen binnen. Het is dus puur een oplossing voor in de box en dat dan het voer niet door de hele stal gesleept wordt/vies wordt (en dus niet meer gegeten).
DubbelDun schreef:AEP schreef:... Het is dus puur een oplossing voor in de box en dat dan het voer niet door de hele stal gesleept wordt/vies wordt (en dus niet meer gegeten).
Ik vrees dat het veiligste is dat je dit de komende tijd even accepteert.
Je kunt proberen iets minder te voeren en kijken tot welke hoeveelheid het netjes op gaat zonder dat ze meteen honger lijden