Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelDun schreef:@woepsie: klopt. als ze een geschiedenis hebben van 'suiker' kun je ze nu beter een paar dagen van het gras af houden.
Varekaj schreef:Ik stond daarnet nog in kniehoog gras en raakte er amper doorheen omdat het zo dik staat en écht sappig groen. Vroeg me af HOE ze dat in godsnaam allemaal nog gaan op krijgen dit jaar![]()
Tinkermans had zijn graaskorf af gekregen, dus ik mocht heel dat stuk afstappen om hem te zoeken. Was not amused, een ha is groot dan. Gelukkig wel gevonden.
Duhelo schreef:Ik heb een boer waar ik het jaar door kan halen en ik laat 12 grote pakken hooi in plastic wikkelen en bij me leggen. (Moest ik eens een week geen baaltjes kunnen halen of als ik eens ziek val, dan ligt er altijd wat voorraad.
Als je niet zeker bent van een leverancier dan is het imo wel de moeite om opslag te maken. Er bestaat nu zeil speciaal om droog hooi (onverpakt) onder te leggen. Een 2dehands garagebox is mss ook een optie?
BarbaLala schreef:Welkom Mallow
Heb je foto's van je paradijs? Ben verder niet nieuwsgierig
Varekaj schreef:[ [url=m/rGyYbY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is mijn grote weiland waar nu mijn wedstrijdpaard en Tinker staan. Rechts is het hopveld de grens en dan achteraan de bomen.
[ [url=m/CjNCo2.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is hoe het daar op de meeste plekken nog staat ondanks de droogte en dat ze er al ruim een maand 24/7 rondlopen. De mini die erbij stond staat nu op een kleiner stukje iets verderop met zijn nieuwe vriendje. Daar is het wel flink korter maar alsnog wel groen.