Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De paddock slepen is trouwens een goed idee, met de trekker kunnen we daar nu niet komen, maar het paard loopt er natuurlijk toch al
Alleen is het zo jammer dat als het dooit het zo weer een bende is... ga er eens even over nadenken
heleen06 schreef:@damian23, sneeuw ringen voor vijf euro? Waar vind je die?
Caily schreef:Aan een longeerlijn en dan gewoon lopen maar?
.
) Dus alles heeft z'n voor en z'n na.
Hebben we alleen een sterke man nodig, dan smeek ik mijn broer of hij even wil komen. Die is alleen hartstikke allergisch voor paarden, dus hij doet het alleen als we echt omhoog zitten.

. [***] schreef:Eten koken doen we beide. Evenals de was en veel andere huishoudklussen. Sommige dingen doe ik ALTIJD en andere dingen doet hij ALTIJD.
We zijn gewoon op elkaar aangewezen en lekker om het nieuwe huis klussen, sjouwen, slepen, vegen, mest ruimen en alles wat er verder nog bij komt kijken doen we gewoon samen.
Hier zijn de taken gewoon best eerlijk verdeeld (de een meer in huis, de ander meer in de schuur, ook dat kan wel eens irritatie oproepen, maar gelukkig kan ik dat ook weer relativeren met wat hij WEL doet
)
(dan kan hij een keer de WC schoonmaken, stofzuigen en dweilen
)
kreeg ik als antwoord "Er mag er wel een bij maar niet een weg".