Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Michelle19 schreef:Leuk jouw idee, maar als ik jou was zou ik lekker een paar jaartjes wachten tot je echt zelf je eigen centen gaat verdienen en zelf een leuk paard kan kopen en het zelf ook kan onderhouden... Het moet voor jezelf wel leuk blijven, niet dat je elke maand elk dubbeltje moet omdraaien en je steeds afhankelijk moet zijn van je ouders... Jouw ouders hebben vast ook goede bedoelingen, maar ooit komt de tijd dat je op je eigen benen moet gaan staan en zal je alles zelf moeten financiëren en regelen. Dan is de vraag of je het wel red met je financiën en misschien wil je wel je rijbewijs halen en een auto kopen... Nu is het nog leuk, maar denk ook serieus aan wat er komen gaat! Misschien lijkt het wel nog ver weg, maar het gaat sneller dan je denkt!
chantal84 schreef:Ik denk dat dat wel mogelijk is hoor
Uiteraard heb ik dan veel minder tijd, maar samen met mijn beste vriendin en de buren gaat dat wel lukken..

friesiszwart schreef:Moniekk
(180 euro voor bekappen is wel extreem hoog ik betaal 27,50 euro zowel in zh als in gelderland)
Dat ze je vragen om zelf ook het één en ander bij te dragen in de kosten van je hobby snap ik heel goed. Ze willen je ook leren dat niet alles vanzelfsprekend is.