Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Fjord_Shet schreef:Ja ik ga wel op mijn eigen shet van 1.10 rijden, met mijn lengte + gewicht, kan dat prima!
Fjord_Shet schreef:Ja ik ga wel op mijn eigen shet van 1.10 rijden, met mijn lengte + gewicht, kan dat prima!
ALLEE en dat er ook nog eens iemand op gaat ''rijden'' die toch wel een beetje groot is..
Pelryo schreef:Mijn paarden staan ook in onze tuin. Maar ja ik woon in het bos he;) in jou geval kan ik het echt niet aanraden hoor. Natuurlijk zou het te gek zijn maar vergis je niet in de moeite en het harde werken wat paarden verzorgen inhoud. Is zwaarder en soms minder leuk als je denkt (bv. als het vriest waterbak schoonmaken, uitmesten in de modder etc.)
En wat betreft het loslopen en zonnen in je tuin ligt aan je pony. Mijn shetlander loopt zo vaak op ons gazon ook in de zomer al zitten we te eten hij loopt gewoon los, zonnen gaat ook super en hij let echt op je maarja dat verschilt per pony
in mijn ogen kan een pony in een tuin maar er moet gewoon veel ruimte zijn.
! 

Aldewereld schreef:Uiteindelijk bepaalt iedereen zelf wat goed is voor zijn of haar eigen paard. Ook al zijn we het er niet altijd mee eens!
.

Louise95 schreef:Wat vinden jullie van dit plan als ie alleen in de winter er staat.