Was eerst een hele grote modderpoel.
Er stonden dus 2 veulentjes bij elkaar (2 hengstjes)
en die ene die gleed zo uit onder die draad door!!! (Schrikdraad)
Da veulentje helemaal in de war enzo.
Gelukkig had hij niks
xx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
runningkawa schreef:Of te weinig voer, kan dat niet?
Want meer energie gebruiken dan er in gaat is te weinig gras, te weinig vitamine
Ik geloof niet in paarden die gefokt zijn dat ze dat niet afkunnen
Ik rij mijn hele leven als kwpn sportpaarden, dus als er watjes die verkeerd gefokt moeten zijn, zijn het die wel.
Toch kunnen die er ook tegen.
Ik zou me echt werkelijk zorgen maken als ik een paard had die dat niet kon hebben.
Ergens is er dan wat mis wat er dan uitkomt

lejo schreef:haha, ik moet wel een beetje lachen om sommige posts. Vooral als ik lees over de door anderen geblesserde paarden (niet omdat ik Dat nou grappig vind hoor). Ik rij nl zo'n monster dat maar achter andere paarden aan blijft jagen en die dus niet bij de rest op de wei kan.![]()
Maar een stuk afgezet naast de anderen zodat ze wel naar buiten kan, want dat is toch wel heel erg belangrijk.
(Iemand in het bezit van nog zo'n monster die haar eens op haar donder kan geven??)
Sim0ne schreef:Dan had hij dus al mok.... En die benen komt dan toch niet puur van de wei... Misschien een grasallergie ofzo?

A_N_O_U_K schreef:lejo schreef:haha, ik moet wel een beetje lachen om sommige posts. Vooral als ik lees over de door anderen geblesserde paarden (niet omdat ik Dat nou grappig vind hoor). Ik rij nl zo'n monster dat maar achter andere paarden aan blijft jagen en die dus niet bij de rest op de wei kan.![]()
Maar een stuk afgezet naast de anderen zodat ze wel naar buiten kan, want dat is toch wel heel erg belangrijk.
(Iemand in het bezit van nog zo'n monster die haar eens op haar donder kan geven??)
Dat is dus ook het probleem met die van mij...

_angela_ schreef:Ik zie mijn paarden die 24/7 in de wei staan eigenlijk ook nooit een sprintje trekken, als je het roepen voor het eten niet meetelt
).Lenneke_ schreef:Probleem is ook vaak dat paarden die af en toe de wei op gaan helemaal uit hun dak gaan.
Die van mij staan dag en nacht op de wei en ik zie ze echt nooit uit hun dak gaan. Die gaan echt niet uit zichzelf rennen
Zem kunnen echt wel tegen een stootje hoor. Hoeveel ongelukkigen gebeuren er in de stal? Vast liggen, koliek...
In de heining komen is imo toch ook wel je eigen schuld, zorg gewoon voor een goede (zichtbare) heining, desnoods een heg
Sim0ne schreef:Kan er geen ruintje bij de hengst, dat gaat vaak wel goed, kunnen ze lekker spelen.
[/quote]
van mij wel even brengen, heeft hij meteen gezelschap.
lejo schreef:haha, ik moet wel een beetje lachen om sommige posts. Vooral als ik lees over de door anderen geblesserde paarden (niet omdat ik Dat nou grappig vind hoor). Ik rij nl zo'n monster dat maar achter andere paarden aan blijft jagen en die dus niet bij de rest op de wei kan.![]()
Pascha schreef:Koliek krijgen ze net zo goed buiten, dat maakt echt niks uit. En zelfs in de wei kunnen ze vast gaan liggen. Vorig jaar lag mijn 2 jarige vast onder het hek, had het lint om haar been gewikkeld en zat met de voet achter het houten hek. Stond ook nog stroom op het lint. Ze was gaan rollen, helaas te dicht bij de draad. Heeft er een lelijk litteken aan over gehouden.