Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nashke schreef:DebbieY schreef:Oké of ik ga nu ff dom doen of niet? De TS heet Jeldau, en op den duur reageerd er iemand namenlijk; "astridjhu", alsof zij de TS is? Van tuurlijk maak ik het daar wel schoon enzja of iik ben gewoon blond bezig! Dit zie je op pagina 4
blond![]()
![]()
nee hoor, zij spreekt in de zin van: ALS ik de ts was...
ik ben inderdaad niet de eigenaresse van het paard hoor
king1234 schreef:eeeeey
het kan best wel een ruin geweest zijn.als een hengst heel erg vroeg word gekastreerd dan kan die het later weer terug krijgen heb ik gelezen.
groetjes
Kan het niet zijn dat zijn lege zakjes zegmaar, volgelopen zijn met vocht o.i.d dat ze zijn gaan hangen, of zeg ik nu iets heel raars
? king1234 schreef:eeeeey
het kan best wel een ruin geweest zijn.als een hengst heel erg vroeg word gekastreerd dan kan die het later weer terug krijgen heb ik gelezen.
groetjes
WinstonVDB schreef:hahaKan het niet zijn dat zijn lege zakjes zegmaar, volgelopen zijn met vocht o.i.d dat ze zijn gaan hangen, of zeg ik nu iets heel raars
?
valerm schreef:haha een beetje erg blond en onserieus topic dit
mjaa zo blond zijn we hier nu ook weer niet op bokt he! 
leonie456 schreef:Ik ben benieuwd wat de DA ervan vindt,
K zou het echt niet weten, wel een beetje apart![]()
offtopic: Wij hebben een ruintje, mr als daar de piemel schoon wilt maken, trekt hij 'm in.Als hij zich ontspant (na het rijden) laat hij hem eruit hangen, mr zodra je eronder gaat hangen (of er zelfs maar naar wijst) is ie al meteen weer weg!![]()
Hij is wel wat vies, dus ik wil hem eigenlijk wel schoon maken, iemand tips?

dubbeldoos schreef:valerm schreef:haha een beetje erg blond en onserieus topic dit
dat is het zéker...
het valt me nog mee dat er nog niemand met de opmerking is gekomen: is ze niet drachtig? Het zouden ook de uiers kunnen zijnmjaa zo blond zijn we hier nu ook weer niet op bokt he!
leonie456 schreef:Ik ben benieuwd wat de DA ervan vindt,
K zou het echt niet weten, wel een beetje apart![]()
offtopic: Wij hebben een ruintje, mr als daar de piemel schoon wilt maken, trekt hij 'm in.Als hij zich ontspant (na het rijden) laat hij hem eruit hangen, mr zodra je eronder gaat hangen (of er zelfs maar naar wijst) is ie al meteen weer weg!![]()
Hij is wel wat vies, dus ik wil hem eigenlijk wel schoon maken, iemand tips?
...naar die tips ben ik trouwens ook wel héél benieuwd, ik heb hetzelfde probleem!
Caira schreef:*heeft vanochtend nog even onder haar eigen hengst gehangen* dit zijn idd geen ballen maar een behoorlijk opgezette koker. Heb je hem wel regelmatig schoongemaakt? En toch even de da bellen.
offtopic: (die zijn echt HEEEL groot, voor een vier jarige (dit jaar 5)
) Kimonoo schreef:Es79 schreef:Is zijn koker niet ontstoken?
dat zal het wel zijn als het 11 jaar niet is schoongemaak
jeldau schreef:Ja ik dacht ook altijd dat het de koker was. Totdat hij gisteren dus ging plassen.
Toen kwam ineens een ander zwart geval eruit (voor zijn 'ballen' dus).
Ik snap ook niet dat ik het nooit eerder heb gezien.
Hij lijkt nergens last van te hebben hoor!
IndianLady schreef:Sorry hoor, maar heb je nog nooit van een penis gehoord. Haha wat lig ik in een deuk van dit topic. Ik kijk niet tussen de benen van mn fjord, maar als ik naar hem kijk zie ik zo alles zitten (of in mijn fjord zn geval, niks hangen) Vind dat jij op deze manier je paardje toch een beetje verwaarloost, dat je het niet eens zag in eerste instantie. En al helemaal het feit dat je na 11jaar denkt dat hij ineens ballen heeft. Maar goed de da is inmiddels geweest. Succes ermee.