paard naar de slacht gebracht en nu is hij op marktplaats???

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

girliegirl

Re: paard naar de slacht gebracht en nu is hij op marktplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:19

Citaat:
als je mij niet geloven wil wat doe je hier dan. ik vraag om raad.

Mijn raad: Stop met liegen. Bemoei je er niet mee, zonder jou is dat paard veel beter af denk ik

Bluem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:20

XlucienneX schreef:
leven jullie wel eens met mensen mee?

Wanneer iets geloofwaardig overkomt, zeker.
En wees gerust, ik ben helemaal mee met het verhaal waar je'm aan de slager verkocht hebt met de bedoeling dat hij geslacht werd. Maar zoals eerder vermeld kan een slager het dier altijd nog verkopen achteraf. De advertentie op marktplaats mag dan foute info geven, daar komen mensen die naar dit paard gaan kijken zo achter (en al helemaal als ze een Da meenemen enz.) Zo'n paard gelijk in de advertentie beschreven staat koop je niet voor dat bedrag. Eigenlijk snap ik dus nu niet goed wat je probleem is aangezien je eerst zei blij te zijn dat je er vanaf was en nu geschrokken bent dat hij te koop staat. Ik zou eerder opgelucht zijn dat mijn paard niet naar de slacht gegaan is. En ik spreek daarbij uit ervaring, aangezien ik zelf een paard dat van mij geweest is heb terug gekocht van een handelaar omdat die anders naar de slacht ging. (en daar waren ook duidelijke afspraken over gemaakt dat hij zou terug komen naar ons bij verkoop. zo zie je maar..)

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:22

owkej je hebt ook wel wat gelijk. misschien is het beter voor hem. maar als hij steeds weer gecorrigeerd moet worden terwijl hij er niks van snapt dan vind ik het zeer sneu voor hem
bedankt voor alle reacties. en alle hulp

CM_

Re:

pfoeh wat een verhaal

ten eerste heel dom dat je het paard uberhaupt gekocht hebt, zware ataxi word door een dierenarts meteen herkend.
van een handelaar kopen zonder te keuren is zowiezo erg dom

en dan wil je nu van de verzekering geld terug???
dom dom dom, dan had je eerst de verzekering moeten bellen
die halen hem op voor de slacht
een handelaar vertrouwen dat ie m naar de slacht brengt , nee meisje zo zit deze wereld helaas niet in elkaar.
heb jij je 600 euro?
dan zou ik als de wiedeweerga weg gaan bij die stal, ik neem aan dat jij dat andere paard nog niet gekocht hebt?

en fijn lesgeven ?????
iemand met zulke leugens kan IMO niet lesgeven
al is het lesgeven dan ook wel het minst belangrijke in deze zaak.

Hahaatje

Re:

In eerste instantie geloofde ik jouw verhaal ook wel, maar een paar berichten later begon het al te rammelen. Vind het gewoon een rotstreek als mensen sympathie proberen op te wekken met een "zielig" verhaal wat niet blijkt te kloppen.

Tis tenslotte niet de eerste keer dat je iets verzint (topic over de springbloopers, die foto's die je daar geplaatst hebt, waarom lieg je over zulke dingen??).

Charaz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:25

En je gelooft jezelf nog wel??

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:26

Hahaatje schreef:
In eerste instantie geloofde ik jouw verhaal ook wel, maar een paar berichten later begon het al te rammelen. Vind het gewoon een rotstreek als mensen sympathie proberen op te wekken met een "zielig" verhaal wat niet blijkt te kloppen.

Tis tenslotte niet de eerste keer dat je iets verzint (topic over de springbloopers, die foto's die je daar geplaatst hebt, waarom lieg je over zulke dingen??).

fluffy meis is van mijn nichtje. ik heb haar wacht woord gejat. ja mooi stom maar ik wou vriendinnen beschermen.

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:27

crossmonster schreef:
pfoeh wat een verhaal

ten eerste heel dom dat je het paard uberhaupt gekocht hebt, zware ataxi word door een dierenarts meteen herkend.
van een handelaar kopen zonder te keuren is zowiezo erg dom

en dan wil je nu van de verzekering geld terug???
dom dom dom, dan had je eerst de verzekering moeten bellen
die halen hem op voor de slacht
een handelaar vertrouwen dat ie m naar de slacht brengt , nee meisje zo zit deze wereld helaas niet in elkaar.
heb jij je 600 euro?
dan zou ik als de wiedeweerga weg gaan bij die stal, ik neem aan dat jij dat andere paard nog niet gekocht hebt?

en fijn lesgeven ?????
iemand met zulke leugens kan IMO niet lesgeven
al is het lesgeven dan ook wel het minst belangrijke in deze zaak.

toen we ufarno kochten in mei waren we gewoon zo blij een mooi paard te hebben gevonden met goed afstamming dat we hem gelijk mee namen we hadden het volle vertrouwen dat hij goed was want dat zeiden de mensen.

en ik wist niet dat slagers dat mochten

Hahaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:28

je vriendinnen beschermen, maar wel je nichtje in kwaad daglicht stellen door haar naam te misbruiken... Tja, van je familie moet je het hebben...

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:30

hoe oud ben je nou, geen puber meer zo te zien in je profiel.
Wachtwoorden jatten, not-done. En schrijf eens als een volwassene.

Sorry, dat ik je nu persoonlijk aanval, maar ik vind deze discussie echt hopeloos, en uitermate zielig voor ufarno.

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:30

XlucienneX schreef:
mensen wie zegt hier dat ik geld wil?

horen jullie mij al niet 100 keer zeggen dat ik geen ongelukken wil?

Zolang jij er geen problemen mee had om hem via een handelaar te verkopen, terwijl hij volgens jou een gevaar was om op te rijden. Met een verhaal in je profiel dat het zo'n knuffel is.

Zolang jij niet wilt dat een ander meisje er verliefd op wordt, maar jij hem wel weer heel gemakkelijk in de verkoop gooide toen jij er niet mee kon wat jij wilde.

Zolang jij niet weet wat ataxie precies inhoudt.

Zolang jij eerst je instructrice de schuld geeft om het dan opeens door te schuiven naar de slachter (ga je trouwens nou wel je instructrice betalen?)

Zolang jij zoveel nadruk legt op het geld dat jij er op verloren hebt.

Hoef jij denk ik weinig medeleven te verwachten of geloof in jouw verhaal dat het je vooral om de nieuwe koper gaat

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:31

Hahaatje schreef:
je vriendinnen beschermen, maar wel je nichtje in kwaad daglicht stellen door haar naam te misbruiken... Tja, van je familie moet je het hebben...

tsjah das dom van mij geweest. ik geef het toe maar ik was zo geschrokken het paard waar je verdriet om hebt gehad leeft nog nou das wel een shock..

dat jatten kan ik echt niet goedpraten

Hahaatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:32

Maaruh, heb al weer teveel woorden hier aan vuil gemaakt! Zinloos!

Ik blijf erbij, dit verhaal klopt gewoon niet! Hoop dat dit paard een goeie nieuwe eigenaar krijgt die wel weet hoe hij hier mee om moet gaan.

Ik ga lekker slapen...

schattebol

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:33

shan schreef:
Ik denk dat handelaren die jonge , op het oog , goede paarden kopen voor die centen van een slager, best wel weten dat er stront aan de knikker is.
Tegen wie wil men er nou een zaak van maken, half marktplaats staat vol met dat soort paarden.

Zé, nu heb ik nog meer schrik om een paard te kopen. Hoe kan je zulke oplichterij vermijden of doorzien?

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:34

Karl66 schreef:
XlucienneX schreef:
mensen wie zegt hier dat ik geld wil?

horen jullie mij al niet 100 keer zeggen dat ik geen ongelukken wil?

Zolang jij er geen problemen mee had om hem via een handelaar te verkopen, terwijl hij volgens jou een gevaar was om op te rijden. Met een verhaal in je profiel dat het zo'n knuffel is.

Hij s met eerlijk verhaal te koop gezet!

Zolang jij niet weet wat ataxie precies inhoudt.
weet ik al. jammer genoeg
Zolang jij eerst je instructrice de schuld geeft om het dan opeens door te schuiven naar de slachter (ga je trouwens nou wel je instructrice betalen?)
mijn instructrice moest het eerst nog uitzoeken voor haar was dit ook een raadsel. na contat te hebben gehad wist zei mij te vertellen dat de slager hem door heeft verkocht
Zolang jij zoveel nadruk legt op het geld dat jij er op verloren hebt.

Hoef jij denk ik weinig medeleven te verwachten of geloof in jouw verhaal dat het je vooral om de nieuwe koper gaat

medeleven hoef ik niet.
ik wou tips. er staat nu een advocaat klaar. maar dat is niet meer nodig als slagers het gewoon maar mogen doen

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:35

schattebol schreef:
shan schreef:
Ik denk dat handelaren die jonge , op het oog , goede paarden kopen voor die centen van een slager, best wel weten dat er stront aan de knikker is.
Tegen wie wil men er nou een zaak van maken, half marktplaats staat vol met dat soort paarden.

Zé, nu heb ik nog meer schrik om een paard te kopen. Hoe kan je zulke oplichterij vermijden of doorzien?

ik ben ook goed de mist in gegaan omdat ik hem niet heb laten keuren laat dus het paard wel keuren rontger en klinisch en please ga er vaker heen ook op tijdstippen dat je geen afspraak hebt gemaakt mochten ze het paard drogeren dan ben je ze een keer voor

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:36

XlucienneX schreef:
Hahaatje schreef:

tsjah das dom van mij geweest. ik geef het toe maar ik was zo geschrokken het paard waar je verdriet om hebt gehad leeft nog nou das wel een shock..

dat jatten kan ik echt niet goedpraten

fluffymeis schreef:
hij is niet door de verzekering afgekeurd dat konden we niet voor elkaar krijgen dus maar ik probeerde nog wel van alles door zijn mok wou ik hem niet langer houden dus heeft mijn instructrice hem proberen te verkopen maar ze kon hem alleen aan de slact kwijt zij ze

Verdriet?

Karl66

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:36

schattebol schreef:
shan schreef:

Niet op zoek gaan naar een koopje en laten keuren

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:37

wacht eens even , ik heb je profiel gelezen en nu klopt er echt geen barst meer van je verhaal

er staat dat ufarno gekocht is via MARKTPLAATS
en niet via jouw instructrice van de handelsstal?
ik begreep dat je hem van haar ook had gekocht>?
kan het fout hebben

maar dan nog iets, heb jij zoveel instructeurs???????????

en ook, als dit rare verhaal werkelijk uit de duim is gezogen, maak je dus tieneke ook nog eens helemaal zwart hiermee

als het echt een leugen is, vind ik een BAN zeer op zijn plaats.

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:39

haha niet in de war raken . ik heb ufarno via marktplaats GEKOCHT ,. maar VERKOCHT aan een handelaar en via Marktplaats ook van een Handelaar.

Karl66

Re: paard naar de slacht gebracht en nu is hij op marktplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:39

Ze zei niet dat ze hem via haar instructrice gekocht heeft maar wel verkocht naar de slager.

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:40

tineke is alleen een tussen persoon.
die heeft hem voor mij aan de slacht verkocht.

CM_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:42

oke sorry

maar ja van dit hele topic klopt geen ene barst

LadyLuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:42

Ik vind dit echt raar, ik zoek op alle advertenties van deze adverteerder:

Geen cent te makken????? koop deze makker!!!!!!!
Hai ik ben Ufarno een stoere zwart bruine ruin van 4 jaar natuurlijk ben ik zadel mak maar nog niet zo lang hoor ben wel heel erg braaf en verkeersmak Ik ben ongeveer 17o hoog...
€ 2.250,00 Gisteren 4137 Goudswaard, ZH
58 km

Geen fratsen koop een patser!!! voor weinig!!!!!!!!!
Hai wat gaaf dat jullie even met mij willen praten zo nu net na de kerst met het de kerst stol nog tussen de kiezen Ik ben Valentino en ik zoek in het nieuwe jaar een super...
€ 2.500,00 Gisteren 3101 Klaaswaal, ZH
48 km

WESLEY een IDOL voor iedereen en BETAALBAAR !!!!!!!!!
Wat Gaaf dat jullie mij even willen zien zo net voor de kerstvakantie ik ben een heeellle mooie donkere vos Hengst met heel veel allure en veel uitstraling Kijk maar op de foto...
€ 2.250,00 Eergisteren 6975 Stolwijk, ZH
20 km

Hedwigb

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 23:43

Jongens dit is GEEN zielig verhaal. Dat sommige mensen niet geloven dat dit paard niet berijdbaar was, is nogal eigenwijs. En om dan te zeggen dat de TS een verwend nest is, vind ik ook erg kort door de bocht. Het is niet alleen de TS die niet op dit paard kon rijden omdat hij te gevaarlijk was, ook Tineke en ook Albert Zoer konden er niet mee overweg! De TS wil gewoon ongelukken voorkomen, omdat dit paard gevaarlijk is, en zij degene is die dit ECHT kan weten! TS heeft hem bij Tineke in de verkoop gegooit, omdat Tineke veel contacten heeft, en zo een GESCHIKT persoon kon vinden voor Ufarno, toen dit niet lukte, hebben ze hem naar de slachter gebracht. Okey, meenemen in goed vertrouwen, tsja dat is niet helemaal handig, maar daar gaat het hier eigenlijk helemaal niet om. Het gaat erom dat dit paar nu te koop staat, terwijl hij ongelukken kan veroorzaken!! Toon eens wat meer begrip voor de TS... en voor de mensen die denken dat ik 1 of ander schaduwaccount ben..tsja, ik ga me niet verontschuldigen tegenover jullie, sorry! En nog even ter verduidelijking. De TS heeft ufarno via marktplaats gekocht, doordat hij niet geschikt bleek, heeft ze hem bij tineke gestald, die zocht een baasje, ondertussen heeft zij Ulysses van Tineke gekocht, een paard wat wel geschikt bleek! EN waarom vinden jullie de TS zo ongeloofwaardig? Ik bedoel..diegene die de advertenties plaatst...die heeft nogal typisch woordgebruik en blijkt ook nog eens op 3 verschillende plaatsen te wonen? en 3 paarden met goede bloedlijnen aan te bieden voor spotprijzen?
Laatst bijgewerkt door Hedwigb op 28-12-05 23:44, in het totaal 1 keer bewerkt