Citaat:als je mij niet geloven wil wat doe je hier dan. ik vraag om raad.
Mijn raad: Stop met liegen. Bemoei je er niet mee, zonder jou is dat paard veel beter af denk ik
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:als je mij niet geloven wil wat doe je hier dan. ik vraag om raad.
XlucienneX schreef:leven jullie wel eens met mensen mee?

Hahaatje schreef:In eerste instantie geloofde ik jouw verhaal ook wel, maar een paar berichten later begon het al te rammelen. Vind het gewoon een rotstreek als mensen sympathie proberen op te wekken met een "zielig" verhaal wat niet blijkt te kloppen.
Tis tenslotte niet de eerste keer dat je iets verzint (topic over de springbloopers, die foto's die je daar geplaatst hebt, waarom lieg je over zulke dingen??).
crossmonster schreef:pfoeh wat een verhaal
ten eerste heel dom dat je het paard uberhaupt gekocht hebt, zware ataxi word door een dierenarts meteen herkend.
van een handelaar kopen zonder te keuren is zowiezo erg dom
en dan wil je nu van de verzekering geld terug???
dom dom dom, dan had je eerst de verzekering moeten bellen
die halen hem op voor de slacht
een handelaar vertrouwen dat ie m naar de slacht brengt , nee meisje zo zit deze wereld helaas niet in elkaar.
heb jij je 600 euro?
dan zou ik als de wiedeweerga weg gaan bij die stal, ik neem aan dat jij dat andere paard nog niet gekocht hebt?
en fijn lesgeven ?????
iemand met zulke leugens kan IMO niet lesgeven
al is het lesgeven dan ook wel het minst belangrijke in deze zaak.
XlucienneX schreef:mensen wie zegt hier dat ik geld wil?
horen jullie mij al niet 100 keer zeggen dat ik geen ongelukken wil?
Hahaatje schreef:je vriendinnen beschermen, maar wel je nichtje in kwaad daglicht stellen door haar naam te misbruiken... Tja, van je familie moet je het hebben...

shan schreef:Ik denk dat handelaren die jonge , op het oog , goede paarden kopen voor die centen van een slager, best wel weten dat er stront aan de knikker is.
Tegen wie wil men er nou een zaak van maken, half marktplaats staat vol met dat soort paarden.
Karl66 schreef:XlucienneX schreef:mensen wie zegt hier dat ik geld wil?
horen jullie mij al niet 100 keer zeggen dat ik geen ongelukken wil?
Zolang jij er geen problemen mee had om hem via een handelaar te verkopen, terwijl hij volgens jou een gevaar was om op te rijden. Met een verhaal in je profiel dat het zo'n knuffel is.
Hij s met eerlijk verhaal te koop gezet!
Zolang jij niet weet wat ataxie precies inhoudt.
weet ik al. jammer genoeg
Zolang jij eerst je instructrice de schuld geeft om het dan opeens door te schuiven naar de slachter (ga je trouwens nou wel je instructrice betalen?)
mijn instructrice moest het eerst nog uitzoeken voor haar was dit ook een raadsel. na contat te hebben gehad wist zei mij te vertellen dat de slager hem door heeft verkocht
Zolang jij zoveel nadruk legt op het geld dat jij er op verloren hebt.
Hoef jij denk ik weinig medeleven te verwachten of geloof in jouw verhaal dat het je vooral om de nieuwe koper gaat
schattebol schreef:shan schreef:Ik denk dat handelaren die jonge , op het oog , goede paarden kopen voor die centen van een slager, best wel weten dat er stront aan de knikker is.
Tegen wie wil men er nou een zaak van maken, half marktplaats staat vol met dat soort paarden.
Zé, nu heb ik nog meer schrik om een paard te kopen. Hoe kan je zulke oplichterij vermijden of doorzien?
XlucienneX schreef:Hahaatje schreef:je vriendinnen beschermen, maar wel je nichtje in kwaad daglicht stellen door haar naam te misbruiken... Tja, van je familie moet je het hebben...
tsjah das dom van mij geweest. ik geef het toe maar ik was zo geschrokken het paard waar je verdriet om hebt gehad leeft nog nou das wel een shock..
dat jatten kan ik echt niet goedpraten
fluffymeis schreef:hij is niet door de verzekering afgekeurd dat konden we niet voor elkaar krijgen dus maar ik probeerde nog wel van alles door zijn mok wou ik hem niet langer houden dus heeft mijn instructrice hem proberen te verkopen maar ze kon hem alleen aan de slact kwijt zij ze
schattebol schreef:shan schreef:Ik denk dat handelaren die jonge , op het oog , goede paarden kopen voor die centen van een slager, best wel weten dat er stront aan de knikker is.
Niet op zoek gaan naar een koopje en laten keuren
Zé, nu heb ik nog meer schrik om een paard te kopen. Hoe kan je zulke oplichterij vermijden of doorzien?