ik weeg 90 kilo ben ik te zwaar voor mijn paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Re: ik weeg 90 kilo ben ik te zwaar voor mijn paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 08:22

Ach een paard kan heel wat hebben hoor! Ik hoor ook niet bij de lagere gewichtsklasse (81 kg met 1.70m) Maar mijn paardje heeft er echt geen hinder van.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:20

.
Laatst bijgewerkt door jokari op 21-04-25 20:11, in het totaal 1 keer bewerkt

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:39

Oke ga nu heel stoer doen voor mijn doen. Ik ga foto's plaatsen van mij en mijn paard. Zullen jullie zien dat het bij jullie zelf allemaal wel meevalt.

Afbeelding

Dit is 2 jaar geleden tijdens de trail. Dit is bij Kootwijk in de buurt. Ik ben de rechter.

Afbeelding

Afbeelding

Deze is van een week of 3 geleden toen het nog mooi weer was en het stikte van de dazen dus vandaar die vliegendeken. Dit is gewoon op de hei bij ons in Ede.

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:42

Faas schreef:
MsunriseM schreef:
uhmmm misschien moet je afvallen als je er last van heb strax krijgt jouw paardje er last van!1

Uhm, misschien moet jij eens wat beter opletten op school, als je daar tenminste nog komt. In Nederland is het nog altijd StraKs ipv straX. Tevens weet je ook niet echt waar je het over hebt gezien je erg ongefundeerde mening. Zomaar wat roepen hebben we hier niet zoveel aan. Blij dat ik een paar kilootjes teveel heb. Liever dat dan een aantal hersencellen te weinig.

Amen!

Ik heb trouwens nog niemand gezien waarvan ik denk, jeetje dat kan echt niet!

angelaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-05 10:48

nee ik ook niet

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:48

jokari schreef:
Faaaaaaaaas ik heb een topic van mijn lesje geplaatst bij HAW (eerste les op Mieke of zoiets). Any comments please ???

Waahaar?

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:49

kimmy1986x schreef:
nee ik ook niet

Nou ik wel hoor, maar die reed gelukkig geen paard (die vrouw kon niet uit de stoel opstaan zonder dat de stoel meekwam. Dat was écht te erg.

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:56

SisLeone ik vind het leuke foto's, hoor. Je misstaat helemaal niet op je paard. Maar ik snap dat je het moeilijk vind, ik plaats ook niet graag rijfoto's hier op bokt. Hier in het topic staan mijn foto's een paar pagina's terug.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:57

Wat een gave knol Sis. En nogmaals, ik vind het er super uitzien. Jullie zijn allebei blij en gelukkig. Daar gaat het om. Plaatjes zeggen mij niets. Uitstraling, geluk en blijheid des te meer.

Enneh, ik kom een keer in Ede rijden hoor!!!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 10:57

Jouw onderschrift Gaia .

Tassie78

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:01

Afbeelding en nu zien jullie nu de foto wel ?????

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:05

Thanx Faas. En je bent van harte welkom in Ede.

En sorry Udinae maar ik kan nog steeds geen foto zien.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:09

Het ziet er niet naar uit of jouw paardje pijn aan z'n voetjes of rug heeft hoor!!! Lekker vaak rijden! want zo te zien heeft ie nergens last van hoor, met z'n oortjes naar voren, verbrand je ook nog is veel van!!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:16

Ik heb het hele topic gelezen en voel me helemaal thuis hier,
Ik heb ook een boel leuke foto`s gezien, Ik ben ook van mening dat je echt niet snel te zwaar bent voor een paard/pony het plaatje is niet altijd even geweldig, maar als je maar samen lol hebt dan is het toch goed,

ik zal ook even een foto van mij plaatsen ben zelf 1.72 en 85 kilo
En heb zelf een tinker hengst van 1.43 5 jaar
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:27

wij (Jerry mijn pony en ik) verdienen ook geen schoonheidsprijs hoor!! Jerry 1.51 (wel vrij fors) en ik 1.76 (ik weer vrij tenger). Maar ja, ik zorg wel goed voor hem en heb het idee dat we gelukkig met elkaar zijn, en dat vind ik toch wel heel erg belangrijk !

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:29

SisLeone schreef:

Ik blijf maar kijken naar dat koppie van jouw paard. Die uitstraling raakt me echt weet je dat? Echt een mooi dier. En er zit meer in dat dier. DAt zegt mijn gevoel. Alleen is het nog niet helemaal duidelijk .

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:30

Jouw lengte verbergt denk ik wel een hoop Gobbel. . Leuk paard. Ik zie he ter niet aan af in ieder geval.

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 11:58

Faas schreef:
SisLeone schreef:

Ik blijf maar kijken naar dat koppie van jouw paard. Die uitstraling raakt me echt weet je dat? Echt een mooi dier. En er zit meer in dat dier. DAt zegt mijn gevoel. Alleen is het nog niet helemaal duidelijk .

Vind ik mooi dat je dat zegt. Hij is vreselijk lief maar erg ondeugend. Ook tijdens het rijden heb ik soms mijn handen vol aan hem. Hij is ook ontzettend speels. Sommige mensen die hem bezig zien (zowel in de wei als onder het zadel) denken vaak dat het een jong paard is. Hij is de oudste niet hoor maar ze schatten hem vaak 4 tot 6 jaar. Maar hij is echt 12 geworden dit jaar.
Hij was erg neurotisch toen ik hem kocht. Zijn mondhoeken waren ingescheurd (3/4 van mijn pink kon ik zo zijn mondhoek inschuiven) en hij is panisch van zwepen. En als je hem nu dan ziet. Hij straalt gewoon ook rust uit. Zijn ogen staan rustig zonder stress.
O genoeg zeg kan zo uren doorgaan over hem.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:00

Het is dobbel en ja de meeste mensen geloven niet dat ik 85 kilo ben maar ben het tocht echt, het zit bij mij vooral van boven helaas en dat kan je een beetje verdoeselen,

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:03

@Sisleone, mooi paard heb je en hij ziet er niet uit alsof hij gebukt gaat onder jouw gewicht. Hij ziet er gelukkig uit hoor!
Jij zit er ook keurig op dus ik vind het een leuk plaatje om te zien hoor! Veel plezier nog met je paard want daar gaat het tenslotte om.

Beauty_mau0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:09

Het hoeft nie perse door jou komen hoor kan ook dat je paard gewoon wat moeite met draven enso. Maar als ik jou was sou ik wel proberen aftevallen dan weet je naar die tijd egt seker dat het door jou komt.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:15

dobbel schreef:
Het is dobbel en ja de meeste mensen geloven niet dat ik 85 kilo ben maar ben het tocht echt, het zit bij mij vooral van boven helaas en dat kan je een beetje verdoeselen,

*komt onder tafel vandaan* sorry sorry sorry. Voor een keer kijk ik niet terug naar de naam en ik maak meteen een grove fout. Dat is mijn straf voor het plagen van Daffodil vandaag .

Excuses .

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:16

Het geeft niet ik vergeef het je

Kyran

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:32

moet even wat kwijt:
ben al een aantal jaren veel te dik. dit is gekomen nadat ik een wat jaren geleden een ongeval met paard heb gehad en toen niks meer kon en mocht. had altijd veel gesport, en toen van de één op de andere dag dus niks meer. toen ik eindelijk weer aan het werk kon, en mijn baan als rij-instructrice (voor de auto) weer kon doen. was dat natuurlijk ook niet bevordelijk (zittend werk en dat zo'n 8 a 10 uur op een dag). sporten mocht ik nog steeds niet.
Sinds 23 januari van dit jaar ben ik een troste mama geworden van een gezonde zoon. ook daar kwamen weer wat kilo's bij.
tot overmaat van ramp kreeg ik ook bekkeninstabiliteit, dus weer geen sporten (ook geen paardrijden).
daarna wilden de kilo's er met geen mogelijkheid af. diverse onderzoeken in ziekenhuis gehad, waar niks uit kwam.

Na veel oefeningen voor mijn bekken en rug/buikspieren ben ik inmiddels alle zwangerschapskilo's kwijt. die kilo's ging dus wel!

en...... nu komt het !!!!
Sinds 6 weken ben ik 3,2 kilo kwijt!!!!!
Eindelijk, na zoveel jaar ben ik dan toch aan het afvallen. Jullie weten niet half hoe ontzettend blij ik ben.

sorry, 't is erg off-topic, maar ik kan nog niet in 'de huiskamer' posten, dus vandaar hier maar ff.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-05 12:54

Hier ook een dikke ruiter......
ben de laatste twee jaar na m'n ongeluk flink aangekomen, deels doordat ik 8 maanden opeens alleen maar op de bank kon liggen en daarna door medicijnen, maar ik ben nooit de slankste geweest. Alhoewel als ik nu terugkijk naar foto's het allemaal wel meeviel toen haha.

anyway; ik hoef ook niet zo nodig op de foto omdat ik me niet prettig erbij voel.
Ik zit alleen gelukkig op een paard van 1.73, dat scheelt weer haha.

gaia leuk je hier weer 'ns te zien, ook jij bent niet echt meer actief op bokt ? (ik ook niet zo meer...)