Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Faas schreef:MsunriseM schreef:uhmmm misschien moet je afvallen als je er last van heb strax krijgt jouw paardje er last van!1
Uhm, misschien moet jij eens wat beter opletten op school, als je daar tenminste nog komt. In Nederland is het nog altijd StraKs ipv straX. Tevens weet je ook niet echt waar je het over hebt gezien je erg ongefundeerde mening. Zomaar wat roepen hebben we hier niet zoveel aan. Blij dat ik een paar kilootjes teveel heb. Liever dat dan een aantal hersencellen te weinig.
jokari schreef:Faaaaaaaaas ik heb een topic van mijn lesje geplaatst bij HAW (eerste les op Mieke of zoiets). Any comments please ???
kimmy1986x schreef:nee ik ook niet
SisLeone schreef:Thanx Faas. En je bent van harte welkom in Ede.
En sorry Udinae maar ik kan nog steeds geen foto zien.
Faas schreef:SisLeone schreef:Thanx Faas. En je bent van harte welkom in Ede.
En sorry Udinae maar ik kan nog steeds geen foto zien.
Ik blijf maar kijken naar dat koppie van jouw paard. Die uitstraling raakt me echt weet je dat? Echt een mooi dier. En er zit meer in dat dier. DAt zegt mijn gevoel. Alleen is het nog niet helemaal duidelijk.
dobbel schreef:Het is dobbel en ja de meeste mensen geloven niet dat ik 85 kilo ben maar ben het tocht echt, het zit bij mij vooral van boven helaas en dat kan je een beetje verdoeselen,