Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) regelmatig een consequente behandeling nodig heeft, erg jammer, maar het werkt wel van 2 kanten, het moet wel bij elkaar passen.... En er is vast wel een ander leuk paardje wat beter bij TS past...
En het niet openstaan voor andere methodes, voor andere oplossingen ook trouwens... En jouw methode opdringen en vertellen dat jouw methode het beste werkt en dat alleen die goed is... Luister, geef gevraagd advies, en wordt dat in de wind geslagen, jammer dan, niet jouw probleem toch? Zo word bokt ook voor de nieuwkomers een stuk aangenamer... Want ja, de oude bokkers weten het allemaal wel, die kennen inmiddels de personen en ook de bedoelingen er achter wel...
Maar ja, ik ben dan ook maar een simpel persoontje... fsoudan schreef:Je moet hem eens helemaal de pest pokke schoppen net zolang tot dat hij je kauwend aan staat te kijken
loveshaffies schreef:fsoudan schreef:Je moet hem eens helemaal de pest pokke schoppen net zolang tot dat hij je kauwend aan staat te kijken
PARDON??????

Totdat hij je kauwend aan staat te kijken............. Zowel Fsoudan als iedereen anders die mij enigsinds kent weet dat ik daarmee bedoel dat je er dan gelijk bovenop zit en met inderdaad een harde hand / voet (kan helaas in dit geval niet anders meer) even duidelijk maakt dat DIT dus niet kan....
Continueing story!!!

Romeo_haffie schreef:helaas dan voor jou heb weer lekker ponytje gekocht en die ga ik weer lekker mishandelen, daar heb ik hem speciaal voor gekocht, vind dat echt leuk, daarom koop haar echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor de andere mensen romeoZ(het veulen) is nu van de andere eigennaar, hoe dat verder afloopt weet ik niet, ik heb sinds vandaag een leuke pony gekocht, en echt een schat,