Iemand ervaring met BM Stables?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

orban

Re: Iemand ervaring met BM Stables?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 20:51

Nou dat van die .com site vind ik wel erg ver gaan vind ik!!!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 21:07

ik kan me voorstellen als er inruil garantie word gegeven en de mensen
hebben absoluut geen klik of erger met hun aangekochte paardje
helemaal afgemaakt word in de kudde of wat ever ,dat ze die zo snel mogelijk terug willen brengen

aan de andere kant heeft ieder paard tijd nodig om enigzins te acclimatiseren

maar als mensen een paardje kopen die niet aan hun verwachtingen voldoet en hem dan niet willen inruilen , ja dan moet je ook niet zeuren
want dan heeft die waarschijnlijk dus toch genoeg goede kanten om hem / haar toch te willen houden

pompom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 21:16

PolitieTed schreef:
Volgens mij vroeg de topicstarter om de ervaringen met BM Stables, dus zullen we niet iedereen gelijk gaan afkatten die geen goede ervaringen met hun heeft??

Ik heb trouwens ook totaal GEEN goede ervaring met BM. Alleen ging het bij mij om de verkoop van een paard ipv de koop.

Een paar jaar terug stond mijn verzorgpaard te koop. Ze had een zwakke rug, waardoor alleen mensen tot 65 kg erop konden rijden. Bovendien had ze een lichte vorm van artsrose. Als ze goed werd gereden en een beetje ondersteund was er niets aan de hand, maar als je haar liet sloffen liep ze gewoon niet helemaal zuiver. Ze kon nog wel super lopen trouwens Haha! . Aangezien dit een manegepaard was (en de combinatie lichte, maar wel redelijk gevorderde ruiter nog wel eens voor problemen zorgde), werd besloten om haar te verkopen. Wij zijn op zoek gegaan naar een lieve koper en zijn altijd eerlijk geweest over haar problemen. Uiteindelijk hebben we haar verkocht en pas naderhand kwamen we erachter dat het om deze handelaar ging. Als we dat van tevoren hadden geweten hadden we d´r nooit aan hun verkocht, want we wilden zelf een goed tehuis zoeken.

Maar ze hebben dus nooit gezegd dat ze handelaren waren. Ze zei dat ze het paard kocht voor een vriendin die nu zwanger was. En ik kon altijd komen kijken en dan mocht ik nog meer paarden rijden enz. Ze deden heel aardig. Na een paar weken wilde ik inderdaad langs gaan, dus ik gebeld. Ze reageerde een beetje raar en na een tijdje gaf ze toe dat het paard alweer verkocht was!! (toen kwam ik er dus achter dat het om een handelaar ging). Ik vroeg of ik het telefoonnumer mocht hebben van de nieuwe eigenaar, maar dat mocht niet, omdat ze altijd niet gelijk alles vertelde aan een nieuwe eigenaar. Kortom, waarschijnlijk heeft die nieuwe eigenaar het niet geweten van d´r rug en artrose.
Sorry hoor, maar ik vind dit geen stijl! Ik zal dus waarschijnlijk ook nooit weten wat er met m´n paardje is gebeurd Huilen . Ik zal hierdoor nooit, maar dan ook nooit een paard kopen bij BM.

*Zwakke rug artrose..komt tevoorschijn bij keuring
*Heb jij persoonlijk de verkoop geregeld of stond je erbij....jij was toch niet de eigenaar...
*Heb je gevraagd of het een handelaar was...wat maakt het uit,je verkoopt toch je paard(=de manege verkoopt een paard) alsof iedere particulier eerlijk is(dit is de grotemensenwereld)
*Ik persoonlijk wil ook geen contact met ex verzorgsters van mijn
paarden.
*Als de huidige eigenaar een keuring heeft laten doen op het paard weet hij/zij van zijn artrose en of zwakke rug.

Stap nu eens allemaal van het idee af dat alleen jij een goede baas bent voor een paard en er na jou nooit een betere komt!!!!!

Ik heb een schurfthekel aan mensen die paarden in de handel gooien die van alles mankeren maar ik heb hier nog steeds geen enkel paard voorbij zien komen waarbij direct sprake was van een grof gebrek.....

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 21:29

hoewel ik het met de grootste club eens ben,vind ik dit topic wel uit de hand lopen!
en gaat allang niet meer over,waar de topicstarter om vroeg!!

slotje!!!!!!!!!!!!!!!!??

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 21:49

pompom schreef:
PolitieTed schreef:
Volgens mij vroeg de topicstarter om de ervaringen met BM Stables, dus zullen we niet iedereen gelijk gaan afkatten die geen goede ervaringen met hun heeft??

Ik heb trouwens ook totaal GEEN goede ervaring met BM. Alleen ging het bij mij om de verkoop van een paard ipv de koop.

Een paar jaar terug stond mijn verzorgpaard te koop. Ze had een zwakke rug, waardoor alleen mensen tot 65 kg erop konden rijden. Bovendien had ze een lichte vorm van artsrose. Als ze goed werd gereden en een beetje ondersteund was er niets aan de hand, maar als je haar liet sloffen liep ze gewoon niet helemaal zuiver. Ze kon nog wel super lopen trouwens Haha! . Aangezien dit een manegepaard was (en de combinatie lichte, maar wel redelijk gevorderde ruiter nog wel eens voor problemen zorgde), werd besloten om haar te verkopen. Wij zijn op zoek gegaan naar een lieve koper en zijn altijd eerlijk geweest over haar problemen. Uiteindelijk hebben we haar verkocht en pas naderhand kwamen we erachter dat het om deze handelaar ging. Als we dat van tevoren hadden geweten hadden we d´r nooit aan hun verkocht, want we wilden zelf een goed tehuis zoeken.

Maar ze hebben dus nooit gezegd dat ze handelaren waren. Ze zei dat ze het paard kocht voor een vriendin die nu zwanger was. En ik kon altijd komen kijken en dan mocht ik nog meer paarden rijden enz. Ze deden heel aardig. Na een paar weken wilde ik inderdaad langs gaan, dus ik gebeld. Ze reageerde een beetje raar en na een tijdje gaf ze toe dat het paard alweer verkocht was!! (toen kwam ik er dus achter dat het om een handelaar ging). Ik vroeg of ik het telefoonnumer mocht hebben van de nieuwe eigenaar, maar dat mocht niet, omdat ze altijd niet gelijk alles vertelde aan een nieuwe eigenaar. Kortom, waarschijnlijk heeft die nieuwe eigenaar het niet geweten van d´r rug en artrose.
Sorry hoor, maar ik vind dit geen stijl! Ik zal dus waarschijnlijk ook nooit weten wat er met m´n paardje is gebeurd Huilen . Ik zal hierdoor nooit, maar dan ook nooit een paard kopen bij BM.

*Heb jij persoonlijk de verkoop geregeld of stond je erbij....jij was toch niet de eigenaar...
*Heb je gevraagd of het een handelaar was...wat maakt het uit,je verkoopt toch je paard(=de manege verkoopt een paard) alsof iedere particulier eerlijk is(dit is de grotemensenwereld)
paarden.
*Als de huidige eigenaar een keuring heeft laten doen op het paard weet hij/zij van zijn artrose en of zwakke rug.

Stap nu eens allemaal van het idee af dat alleen jij een goede baas bent voor een paard en er na jou nooit een betere komt!!!!!

Ik heb een schurfthekel aan mensen die paarden in de handel gooien die van alles mankeren maar ik heb hier nog steeds geen enkel paard voorbij zien komen waarbij direct sprake was van een grof gebrek.....

Wij hebben een trailer waar groot de letters op staan van de handelsstal, dus ook dit verhaal is echt nonsens.Een paar jaar geleden hadden we de vrachtwagen nog niet.

Verder kan een paard altijd tegenvallen, probeer ik graag te (ver)kopen, maar ik ben altijd eerlijk, soms te ( wat dan problemen geeft).
Ik koop ook zeker geen paard onder valse voorwenselen!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 21:57

Het verhaal .com:

Deze is al langere tijd ( ik geloof nu ruim anderhalf jaar, pin me er niet op vast) in de lucht.
Het gaat over mensen uit Zwanenburg, die bij mij in hun nette kleren een E pony van 3 jaar kwamen kopen.
Ze hebben hem niet uitgeprobeerd of niks, kochten hem puur op zijn mooie uiterlijk en ik verkocht wel, maar gaf er tips bij etc.

Na een dag belde ze dat ie helemaal gek was, want hij deed niks als rennen in de wei, ik gaf t advies hem op stal te zetten maar ik geloof dat dat niet ging.

Paard ingeruild, tegen een echte lieverd, gekeurd en wel was ie.

Na een maand of anderhalf belde ze dat deze door zijn benen zakte Slapen
Ik vertelde hen maar weer terug te komen om te zien wat ze nu dan wilden, maar dat ik wel duidelijkheid wilde over wat er met t paard is gebeurd.
Ze beaamden terug te komen, maar gingen i.p.d rechten, wat ze hebben verloren.
Ze moesten mij kosten betalen, en deden dat niet, via een deurwaarder heb ik een gedeelte terug gekregen, lang niet alles.

Ik liet t er maar bij zitten, ze hebben t paard verkocht aan een andere handelaar( kwam ik toevallig achter) en ik hoopte ervan af te zijn, heb een hekel aan ruzie.

Zij erkennen hun ongelijk niet, en gaan op deze manier verder.

O ja, de eerste E pony was zo wild dat een Bokker een maand of zo later een videoband heeft gemaakt, waarop ze reden op hem zonder zadel en hoofdstel, van zijn kont afgleden, hij zonder iets van halster of touw achter hen aan de wei uitliep en ze onder zijn buik door liepen.....

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 22:12

bol schreef:
Ik zal niet zeggen dat ze niet vriendelijk is als persoon maar eerlijkheid kunt ze niet.

Wie is er eerlijk en wie niet Bol?
Zijn haar bultjes een belemmering voor datgene wat je met haar wilde gaan doen?

Hier schrijf je dat je haar weg doet omdat ze te pittig is:

bol Bericht Onderwerp: lieve rustige pony gevraagdGeplaatst: 11-02-05 09:19

Locatie: delft hallo ik ben opzoek naar rustig pony vanaf stokmaat 140 ruin/merrie maakt me niets uit moet er lekker ontspannen mee naar buiten kunnen en rustig in de bak mee kunnen rijden.
Ik zelf ben nu in het bezit vaneen welschcob x haflinger mooie lieve aan hankelijke pony maar voor mijn te pittige ze is 8jaar oud en 100% verkeersmak zou het liefst willen ruilen maar mijn pony is ook te koop voor 1000 euro foto,s via email verkrijgbaar .

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-05 22:27

Natasha schreef:
Na een dag belde ze dat ie helemaal gek was, want hij deed niks als rennen in de wei,

whahahahaha haahah >;)

hummmm wacht ff , kruipt weer onder mijn bureau vandaan , Nagelbijten / Gniffelen

dus ze halen het paard op , laden hem uit, zetten hem in de wei en hij ging RENNEN Verward wat gek ,... Gestoord

WHAHAHAHAAHAHAHAH

sorrie Bloos! maar mijn paardjes staan nu op een klein terrein en gaan over 2 weken naar de wei , dus als zij gaan rennen als gekken dan sporen ze niet???? Rolleyes

geloof mij , als ze NIET gaan rennen als gekken en ik ze binnen het uur
makkelijk te pakken krijg omdat ze ergens in een hoekje gaan staan oid DAN BEL IK DE DIEREN ARTS Hamer

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 00:15

Ik heb 2 pagina's gelezen en ik ben naar pag. 10 gegaan. Bij alle handelaren van paarden vanaf 500 euries tot 5.000.000 euries valt er altijd wat te zeiken. Een paard dat precies in jou droombeeld past, bestaat niet. Ze komen in de richting van je ideaal, maar meer niet.

Ik heb ook een keer een paard gekocht bij een handelaar die heel bekend is over de hele wereld. Egbert S. had een paard staan, dat schraal was en ook in een schraal weide stond. De toenmalige manegehouder waar ik toen stond ging mee. Ik heb op dat paard gereden en we hebben hem meegenomen. Ik heb hem de volgende dag laten keuren. Hij was goed gekeurd, maar ik moest van mijn toemalige DA een anabole prik geven. Ik dacht, nou met rijden en voeren kom ik er ook.

Ik heb dat paard net aan een half jaar gehad. Hij sloeg de stal kort en klein. Mijn instrukteur is er 2 x afgevallen, hij was niet te longeren en op laatst niet meer te rijden. Ik heb hem verkocht. Hij is weer gekeurt door Emmeloord. Ze zijn niet verder gegaan dan zijn hart. Hij had een lekkende hartklep en hij stond op instorten.
Die lekkende hartklep is niet van 6 maanden dat ik hem heb gehad. Het is achteraf een vuil spelletje geweest tussen de DA, Egbert S. en de manege eigenaar. Egbert S. heeft heel lang zijn hoofd weggedraait als hij me zag. Van deze ellende is het paard de dupe en heeft te lang met veel pijn rondgelopen. Bij deze handelaar is geld dus belangrijker dan een tevreden klant.

Je ziet dat je bij een bekende handelaar belazerd kan worden. Van BM stables ken ik Natasja van Bokt en van af en toe een PB. Als zij een paard binnen krijgt, heeft zij geen röngen ogen om door het paard heen te kijken of het dier wat mankeert. Ze moet natuurlijk ook van de vorige eigenaar af gaan dat hij/zij de waarheid over het dier zegt.
Waar je ook een paard wil kopen, ga er eerst een paar keer heen en ga rijden, poetsen en wandelen. Neem na een paar keer kijken een beslissing of je het dier koopt of niet.

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 00:34

Ik heb goeie ervaringen met BMstables. Ik rijd en help daar nu al bijna 3 jaar. En het is heel leuk om daar te helpen. Je leert er veel van bij. Omdat je steeds weer op andere paarden rijdt. Als er mensen komen proberen we hun zo goed mogelijk te helpen. We vertellen er ook alles bij wat we over het paard of pony weten.

Het is wel jammer dat sommige paarden verkocht worden. Want je hecht je wel soms aan de paarden die je leuk vind. En dan is het niet zo leuk dat ze verkocht worden. Maar na tijdje zie je toch weer andere pony of paard die je heel leuk vind. Heb al veel lievelingen gehad. Maar er komen er toch 3 bovenuit die ik het leukste vind. Eentje daarvan is te koop, dat is Ruud. Dat is zon schatje.

We doen er ook heel vaak leuke dingen. Behalve naast het paardrijden en paardenklusjes doen. Gaan we ook heel vaak naar de Mac Donalds. En we spreken vaak af dat we films gaan kijken, of gaan gezellig winkelen. Of naar een evenement toe.

Natuurlijk blijven er altijd mensen die ergens niet tevreden over zijn en blijven zeuren, maar dat heb je bij alles wat je doet. Er blijven altijd mensen die je zwart proberen te maken. Of je nauw een pakje boter verkoopt of paard gezeur blijft er toch.
Toch vind ik dat er veel mensen oordelen op verhalen en geruchten van andere mensen. Ik vind je moet pas oordelen over iets als je het zelf met eigen ogen heb gezien.

En als laatste wil ik zeggen dat fijn is dat de bokkers zo tevreden zijn over BMstables. Want ik ben ook een BMer Pling

narretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 01:06

Nou Bol, de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, niet zo netjes van je dat je in de advertentie geen woord over de inmiddels beroemde bultjes rept Haha! Ik denk dat je bij Natascha een leuk paard vandaan kunt halen, de eventuele (stal) gebreken staan er keurig bij vermeld en daar is de prijs ook naar. Ik verwijs mensen er twijfel naar toe.

sas00

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 02:18

Natasha schreef:
Het verhaal .com:

Deze is al langere tijd ( ik geloof nu ruim anderhalf jaar, pin me er niet op vast) in de lucht.

Is daar dan niks aan te doen?
Dat gaat zo ver
Zoiets mag toch helemaal niet..?

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 09:49

pompom schreef:

paarden.

*Het gaat er helemaal niet om of dit bij een keuring tevoorschijn komt, het gaat erom dat dit vooraf netjes gemeld zou moeten worden.
*Ik was inderdaad niet de eigenaar, maar stond er wel bij. Ik heb heel die verkoop op de voet gevolgd (de laatste maanden was ik bijna nog de enige die haar reed).
*Nee, we hebben niet concreet gevraagd of ze een handelaar was, want daar was helemaal geen aanleiding toe. Het verhaal dat ze gaf was gewoon van een particulier. En ik zeg ook niet dat alle particulieren eerlijk zijn, maar daar gaat het nu niet om, het gaat erom of BM eerlijk is.
Plingat jij geen contact wil respecteer ik, maar ik vind dat die mensen dat mogen beslissen. Misschien vinden zij het wel heel leuk.
Plingit punt had je al genoemd...

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 09:52

Natasha schreef:
Wij hebben een trailer waar groot de letters op staan van de handelsstal, dus ook dit verhaal is echt nonsens.Een paar jaar geleden hadden we de vrachtwagen nog niet.

Verder kan een paard altijd tegenvallen, probeer ik graag te (ver)kopen, maar ik ben altijd eerlijk, soms te ( wat dan problemen geeft).
Ik koop ook zeker geen paard onder valse voorwenselen!

Nou díe trailer hadden jullie in ieder geval níet bij je. En ik kan het weten, want ik heb d´r zelf op de trailer gezet. En ik vind het erg zwak van je dat je dit verhaal gelijk afdoet als nonsens, want dat is het niet. HET IS ECHT GEBEURD, dat durf ik te zweren.

Tuurlijk kan een paard altijd tegenvallen, daar zal ik ook nooit iets over zeggen, maar jullie hebben gewoon glashard gelogen tegen ons!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 09:58

Ik denk dat een hoop mensen die voor het eerst een paard kopen vergeten dat het om een levend iets gaat. Ze vergeten dat elk paard zijn eigen karakter heeft en niet alles accepteerd (zoals een auto) wat je met hem/haar doet en daar dus op reageerd.

Toen ik Owen kocht was het de braafheid zelf, drie weken bij mij en niemand durfde met hem een stukje te gaan lopen. Toen ben ik verhuisd naar een andere stal en hij knapte weer helemaal op en ik kon weer alles met hem. Hij aarde dus helemaal niet op de eerste stal.
Toen hij wat ouder was ging hij zijn karakter ook ontwikkelen en bleek dat hij niet de makkelijkste was.

Moet ik nou boos zijn op de verkoper, nee, hij was daar ook heel braaf, maar hij was toen nog geen 3 jaar oud, was nooit verhuisd geweest. Hij was erg jong en is bij mij in alle opzichten gegroeid en veranderd

Paarden leren net als mensen uit ervaringen en dat vormt mede hun karakter. Een handelaar kan dit nooit voorzien. Mede omdat de paarden meestal maar relatief kort op stal staan bij ze. Maar als leken een paard kopen denken ze vaak dat het om een auto gaat, met alle gevolgen van dien en zware teleurstellingen.

Een vriendin van mij zoekt een paard op het ogenblik en ik heb haar de link naar BM stables gegeven omdat ik denk dat ze daar best leuk zal kunnen slagen. Natasha komt op mij eerlijk over en zoals eerder gezegd zijn er weinig stallen die inruil garantie geven. Zelf heb ik geen ervaring met haar, maar een paard is ook niet iets wat ik dagelijks koop.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 10:36

Natasha schreef:
bol schreef:
Ook handelaar ? Weefsel is opgestuurd hoor daar weet ze alles van.

Nathasja schreef:
Jep, en het kon geen kwaad toch?
Wat is nu eigelijk het probleem?
Als je haar wilt ruilen mag dat hoor.

waren het soms fibromen? Dan hoef je je al helemaal niet zo druk te maken. Die komen namelijk nog wel eens voor, en zijn onschadelijk. Je ziet ze wel zitten, en dat is soms minder mooi, maar ach zo erg is dat niet. Trouwens ik ken een paard met fibromen, en die dingen verdwijnen als je haar zeewier geeft. Vreemd genoeg. Mijn hengst had ze ook. Alleen op een gevoelige plek.... na het dekken wouden ze wel eens bloeden. Ik heb ze weg laten halen. Maar eigenlijk had dat helemaal niet gehoeven.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 10:42

PolitieTed schreef:

heb je wel eens aan je manege eigenaar gevraagd of ze wist dat het handelaren waren? Dat is namelijk de eigenaar van het paard, en die persoon heeft alle recht om het jou wel of niet te vertellen dat het hier om een handelaar ging. Waarschijnlijk heeft ze het niet verteld omdat manegemeisjes nogal een afkeer hebben van handelaren. Ik denk dat dat door die eeuwige penny komt. En ze wist waarschijnlijk dat jij heel boos en verdrietig zou zijn. Dus dat heeft ze je willen besparen. Ben je bij elk telefoongesprek aanwezig geweest tussen de eigenaar van het paard en BM stables? Ik denk het niet. Dus wellicht is er tegen jou glashard gelogen, maar dan niet door BM stables maar door de eigenaar van het paard. Enne ik ga ook echt niet verzorgsters doorsturen naar het nieuwe adres. Daar zitten de nieuwe eigenaren echt niet op te wachten.
en wat er met JOU paardje is gebeurd????? Het was jou paard niet, het was een manege paard!

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 10:51

Phynix schreef:
Zou toch te gek voor woorden zijn dat beginners geen eigen paard zouden mogen hebben, omdat ze nog weinig kennis en verstand ervan hebben??

Tja, als je daar over nadenkt is dat zo gek nog niet, wel dan?

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 10:58

Ik vind wel de advertentie op speurders misleidend, om even terug te komen op dat verhaal dat ze niet wisten dat het om een handelaar ging.
Daar staat namelijk dat er een paard gezocht word in de goedkopere prijsklasse (onder paarden, bij gezocht) tegen een goed tehuis. Deze advertentie is van mcc mutsers (natasha, oftewel melanie) uit prinsenbeek. Van bmstables dus.
Maar er staat dus niks over een handelsstal.
Nou weet ik natuurlijk niet of dit voor een klant is, of voor haar zelf ofzo, maar toch.

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 11:14

#Ymke# schreef:
ik volg dit topic al een tijdje en ik moet gewoon even reageren..
Ik heb totaal geen ervaring met BMstables, maar van dit soort site's http://www.bmstables.com/ gaan mijn nekharen overeind staan.. Ik heb geen idee wie deze site heeft opgericht maar ik vind het echt zo ziek. Vooral ook dezelfde link, alleen dan met .com erachter. Zo van, als iemand een typfoutje maakt, komt hij gelijk op die site.. Ik vind het echt kinderachtig om op deze manier iemand belachelijk te maken. Het komt een beetje over van"ik krijg m'n zin niet, dus jij krijgt de rest niet".. Frusty

IK heb trouwens natasja 1 maal aan de telefoon gehad over een vacature. En ze klonk/deed erg vriendelijk, maar dat zegt meer over haar dan over BMstables, zoals ik al zei heb ik daar geen ervaring mee..

Pfff dat is gewoon een lastercampagne! Schakel dan een advocaat in als je je zo belazert voelt, dit is wel erg goedkoop. Of is dit niet door een volwassene gedaan?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 11:16

ellenlouise schreef:
#Ymke# schreef:
ik volg dit topic al een tijdje en ik moet gewoon even reageren..
Ik heb totaal geen ervaring met BMstables, maar van dit soort site's http://www.bmstables.com/ gaan mijn nekharen overeind staan.. Ik heb geen idee wie deze site heeft opgericht maar ik vind het echt zo ziek. Vooral ook dezelfde link, alleen dan met .com erachter. Zo van, als iemand een typfoutje maakt, komt hij gelijk op die site.. Ik vind het echt kinderachtig om op deze manier iemand belachelijk te maken. Het komt een beetje over van"ik krijg m'n zin niet, dus jij krijgt de rest niet".. Frusty

IK heb trouwens natasja 1 maal aan de telefoon gehad over een vacature. En ze klonk/deed erg vriendelijk, maar dat zegt meer over haar dan over BMstables, zoals ik al zei heb ik daar geen ervaring mee..

Pfff dat is gewoon een lastercampagne! Schakel dan een advocaat in als je je zo belazert voelt, dit is wel erg goedkoop. Of is dit niet door een volwassene gedaan?

Heeft degene die de site opgestart is ook gedaan............. alleen de rechter gaf Natasha gelijk Haha! Haha!:D

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 19:45

sherwood schreef:
heb je wel eens aan je manege eigenaar gevraagd of ze wist dat het handelaren waren? Dat is namelijk de eigenaar van het paard, en die persoon heeft alle recht om het jou wel of niet te vertellen dat het hier om een handelaar ging. Waarschijnlijk heeft ze het niet verteld omdat manegemeisjes nogal een afkeer hebben van handelaren. Ik denk dat dat door die eeuwige penny komt. En ze wist waarschijnlijk dat jij heel boos en verdrietig zou zijn. Dus dat heeft ze je willen besparen. Ben je bij elk telefoongesprek aanwezig geweest tussen de eigenaar van het paard en BM stables? Ik denk het niet. Dus wellicht is er tegen jou glashard gelogen, maar dan niet door BM stables maar door de eigenaar van het paard. Enne ik ga ook echt niet verzorgsters doorsturen naar het nieuwe adres. Daar zitten de nieuwe eigenaren echt niet op te wachten.
en wat er met JOU paardje is gebeurd????? Het was jou paard niet, het was een manege paard!

Ik weet zeker dat de manege-eigenaren het ook niet wisten. Die waren ook erg geschokt toen ik het ze vertelden en dat was echt niet gespeeld. We wilden zelf een goed tehuis voor haar zoeken die aan ozne eisen voldeed en anders waren we zelf al naar een handelsstal gestapt. Bovendien was ik niet zo´n pennymeisje en dat wisten ze ook. Die mensen die haar kwamen halen hielden tegen mij een heel verhaal dat ik altijd kon komen kijken enzo, dus dat was dan ook wel vreemd geweest, hè.
Als ze om die reden mij het telefoonnummer niet had willen geven, had ik nog kunnen vragen of ze mijn telefoonnumer aan de nieuwe eigenaar wilde geven, zodat zij zelf konden beslissen of ze nog contact met mij wilden zoeken. Maar ze zei dat ze het niet wilde geven, omdat ze nog niet alles over het paard gelijk aan die nieuwe mensen wilde vertellen (en ik dus blijkbaar mijn mond voorbij kon praten).
En nee, het was mijn paard niet nee, maar wel mijn verzorgpaard die ik al een half jaar 5 keer per week reed. Dus dan voelt het wel een beetje als je eigen paard. Beetje mierenneukerig van je dus...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 20:03

vraag me dan alleen af hoe BMstables bij dit paard terecht is gekomen?
stond er een advetentie?
of is ze gebeld?
(wil me nergens mee bemoeien maar ben een beetje nieuwsgierig) en vind het enerzinds niet passen omdat ik Natasha ook anders ken, eerlijk en recht door zee op een eerlijke en leuke manier.

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 20:43

Er zijn verschillende advertenties geplaatst.

Kurby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 20:57

ik ken Natasha prive maar ook als erkend paardenhandelaar.
Natasha heeft geen gemakkelijk beroep en dat zij in een prijsklasse handelt waarin zij mensen met een kleine portomonnee blij kan maken met een paard of een pony is dit mooi. Vaak komen er mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en een ervaring hebben van nul komma nul. Dat soort mensen krijgt zij dus ook over de vloer en die zij ook netjes behandeld.

Het is altijd wel makkelijk om de beschuldigde vinger uit te steeken naar de erkende handelaar terwijl vaak de mensen zelf het doen.

Het paard met atrose en een slechte rug laat je toch niet leven ik kan niet begrijpen dat de manege eigenaar het dier niet heeft laten afmaken. Nee die liet het paard lopen in de lessen om zo zijn geld binnen te krijgen... dat klopt ook niet! Het mocht dan wel je verzorgpaard zijn maar Ik snap ook niet dat jullie je met handel bemoeien terwijl je alleen maar daar rijdt.