Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
iefke schreef:Waarom ik de term jaloezie gebruikte. Bij mij zou 't namelijk wél jaloezie zijn als ik zou reageren op sommige manieren van sommigen van jullie. Ik zou ONTZETTEND graag rijk willen zijn. Zo rijk, dat ik NOOIT geen geldzorgen meer zou hebben en niet bij iedere € 0,10 die ik uit wil geven na moet denken of ik 't einde van de maand weer red.
Flor schreef:
Jah zoals ik, bijvoorbeeld. Ik rij zelfs al langer en mn paard kan 1.40 springen dus kan ik het ook, want ik bedoel, dat leer je ff van Jeroen Dubbeldam. Met geld kan je toch alles regelen. Hebben jullie mijn naam nog niet zien staan op de startlijsten dan?

*
) Ineke2"]
[quote="iefke schreef:Ik zou ONTZETTEND graag rijk willen zijn. Zo rijk, dat ik NOOIT geen geldzorgen meer zou hebben en niet bij iedere € 0,10 die ik uit wil geven na moet denken of ik 't einde van de maand weer red.
runningkawa schreef:
verder ga ik ook slapen, morgen weer vroeg op, centjes verdienen voor mijn eigen betaalde knol, eigenbetaalde spullen, eigen betaald stalgeld
maar wel een rijk persoon van binnen en dat is wat telt.
iefke schreef:Rijk van binnen zal ik altijd zijn... probeer 't leven zo aangenaam mogelijk te makenMisschien dat Maud zichzelf wat anders op kan stellen en jullie 't niet al te moeilijk maken voor haar? Nu ga ik écht naar de zijlijn...
chickey"]
[quote="iefke"][quote="chickey schreef:
Nou als je het niet redt dan moetje maar ffies bellen dan stort ik wel ffies wat hoor!
:D:D:D