Scum schreef:Ik lees nu veel over hoe fijn het is om met je kind te knuffelen, en pony te rijden, en dat ze komen zeggen dat ze van je houden.....
Als ze in de puberteit zitten doen ze dat niet meer. Tegenwoordig zijn kids van die leeftijd soms zelfs in staat om hun ouders met geweld te benaderen als ze niet genoeg zakgeld krijgen, of niet uitmogen. En wat met kinderen die op hun 12e al drugs gebruiken, en criminele activiteiten ondernemen? Ik zou niet verantwoordelijk willen zijn voor zoiets , maar dat ben je als ouder dus wel.
Ik wil ook geen kinderen (nu zeker niet, misschien wel nooit) maar vind dat HOE je kind terecht komt en hoe het zich gedraagd toch ook wel een beetje aan jezelf ligt hoor! Ik ben toch ook niet aan de drugs enzo gegaan, terwijl een vriendin van mij wel en we zijn ook heel anders opgegroeid. Ik ben dus van mening dat als je kinderen verkeerd terecht komen het geheel aan jou (de ouders dus) te wijten valt. Dus als je idd denkt een crimineel op de wereld te gaan zitten moet je het niet doen nee.
(dus als jij denkt die verantwoording niet aan te kunnen, neem dan maar liever geen kids
)