Binnenkort high end paddock paradise in Ysselsteyn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 15:46

DuoPenotti schreef:
Pol013, die link gaat over meerdere paarden, daarom is het moeilijk te vinden. Want die fijne stallen hebben niet ineens meerdere plekken vrij.
Geen vergelijk dus.

En nee ik hoef er niet te staan, waarom je dat aanhaalt?
ik geef aan wat de regio aan prijzen en accommodaties heeft, lijkt me best waardevol.
En andere uit de omgeving doen dat ook incl prijzen.

ja als 1 procent er gaat staan.... ja als
Als... mijn tante ballen had was het mijn oom.... :P

als mensen hun paard voor 300 euro goed hebben staan zijn er verdacht weinig die het dubbele uit gaan geven. Zo simpel werkt het toch gewoon.
En kijk de voorbeelden al van de andere mooie pp's. Het is niet dat ze er niet zijn :)
iedereen kijkt naar de centen, zelfs die het breed hebben. Want dat is anders ook een lekkere fles wijn in de plaats
.

Dat bedoel ik helemaal niet banketstaaf. Dat heet gewoon doelgroep. In zit ook niet in dat segment. Maar dat wil niet zeggen dat die doelgroep er niet is.

Iemand haalt hier al heel terecht die stal met die rijbak op de 2e verdieping aan. Die zitten ook niet bepaald in een dure regio waar grond bovengemiddeld schaars is. Maar die hebben hun niche daar blijkbaar wel gevonden.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 15:56

Maar ik denk dat de doelgroep die ts wil, ze hint naar green valley estate en de Peelbergen, hier niet is.
Niet omdat ik er nooit zou gaan staan. Daarom snapte ik de verwijzing niet. Niet omdat ik mij aangevallen voelde.

Maar om de type mensen die daar wedstrijden rijden.

Hier om de hoek is een vreselijke stal, imo, gekomen.
Maar die zal wel deze doelgroep trekken.
https://www.utopiaee.com/

Geen idee wat daar de prijs is overigens...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-24 16:14

https://dmgdeurne.nl/brabant-moet-van-r ... n-de-peel/

Daarnaast de vernatting van de Peel moet ze ook in de plannen meenemen?
Vraagteken, want weet uiteraard niet precies waar de locatie is.

Dit is maar 1 artikel maar er zijn er vele.
Veel omwonenden hebben er grote hinder van

Moonlight17

Re: Binnenkort high end paddock paradise in Ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-24 12:34

Ik kom zelf uit het dorpje waar TS het over heeft. Dat is grensgebied Brabant/Limburg, heel toevallig ter hoogte van Deurne. Dus we kunnen er wel op tellen dat dit invloed gaat hebben. Al ligt Horst aan de Maas maar 10 kilometer verderop, waar ze drogere voeten willen hebben.

De hoofddoelgroep van Green Valley en Peelbergen is niet de groep die hun paarden op een PP gaan zetten. Dat zijn nog steeds de mensen die hun paard wel naar buiten willen kunnen doen, maar ook nog erg graag op stal hebben staan. De groep die we er onder hebben zitten, zijn hier de amateur ruiters. Die wil die overstap wel maken naar PP met hun sportpaard. Die willen wel faciliteiten, maar hoeft niet high end te zijn. Maar die gaan 600 euro betalen. Dan heb je de recreant hier. Die komen nog niet in de buurt van TS haar doelgroep.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-24 13:46

DuoPenotti schreef:
Maar ik denk dat de doelgroep die ts wil, ze hint naar green valley estate en de Peelbergen, hier niet is.
Niet omdat ik er nooit zou gaan staan. Daarom snapte ik de verwijzing niet. Niet omdat ik mij aangevallen voelde.

Maar om de type mensen die daar wedstrijden rijden.

Hier om de hoek is een vreselijke stal, imo, gekomen.
Maar die zal wel deze doelgroep trekken.
https://www.utopiaee.com/

Geen idee wat daar de prijs is overigens...

Iek ook al zo'n website met 3D plaatjes i.p.v. foto's.