Ervaringen toekenning subsidie wolfwerend hek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 13:48

martinev schreef:
Er zijn hier meer mensen uit de provincie Utrecht die subsidie hebben aangevraagd toch?
Ik heb het half maart aangevraagd, en begin april de foto's gestuurd van de geplaatste omheining. Ik lees dat je de subsidie binnen 12 weken na aanvraag zou moeten krijgen. Die 12 weken zitten er inmiddels op, en van de kant van de provincie is er totale radiostilte. Ik heb gebeld om te vragen hoe het ervoor staat en of ze weten hoe lang het nog gaat duren, maar ik krijg alleen maar antwoord dat ze geen idee hebben 'het is naar de volgende afdeling en ik heb er geen inzicht in hoe ver zij zijn'.

Hoe lang heeft het bij anderen uit Utrecht geduurd? En hebben jullie enig idee wie ik zou kunnen benaderen? Ik heb nu steeds gesproken met ene Pascal Arnold, maar hij weet het dus niet..

Nou, inmiddels weer een maand, en een stuk of tien telefoontjes verder (waarbij ik tien keer teruggebeld zou worden, wat nooit is gebeurd)... heb ik vorige week maar weer eens het algemene nummer van de Provincie gebeld, in plaats van degene die over de subsidies voor wolfwerende omheiningen gaat. En dat heeft eindelijk geholpen, hij constateerde dat ik constant werd afgescheept en ging er achteraan. Deze man heeft woord gehouden, eergisteren kreeg ik een mail dat de subsidie is toegewezen *\o/* *\o/*

Nu nog even wachten tot het op mijn rekening staat, het kostte een lange adem en heel wat telefoontjes, maar vier maanden na aanvraag krijg ik dan toch de subsidie!

tienus63

Re: Ervaringen toekenning subsidie wolfwerend hek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-25 09:06