Maartje, zijn jij en partner naast de paarden nog 36 uur per week elders aan het werk...?
Ook dat is nogal een verschilletje. TS kan moeilijk baby thuis laten en dan met babyfoon naar stal rijden met de auto

Ik vond het persoonlijk met de paardjes aan huis alsnog een hele uitdaging. Baby / peuter die vaak amper in slaap te krijgen was en bij het ook vaak weer snel wakker worden meteen volop krijsen. Dan wil je er liefst z.s.m. weer bij kunnen zijn om kind te kalmeren en niet net achterin de wei bezig zijn

Met kind in draagzak was het ook maar een matig succes want niet iedere baby is daar een fan van, of vaak vinden ze het kort okee en zijn het daarna zat. Ook ben je niet erg wendbaar met zo'n bobbel voor je.
Met uitmesten is het wel fijn als je de schep / riek / harkje / whatever dicht bij je lijf kan houden zodat je het gewicht goed kan handelen. Maar als daar een baby zit dan moet je het gewicht dus verder van je af houden en dat is echt killing voor je lijf....dat toch al een tik heeft gehad van die zwangerschap en bevalling.
Met hooi of voer slepen is daardoor ook niet handig. Bukken / voorover buigen is niet handig, al helemaal niet met een reflux baby

Als je dan maar door je knieën gaat is dat met gewicht van baby erbij weer pittig voor je bekken / onderrug.
Echt iets substantieels doen kan je imo dus wel vergeten met kind in draagzak (doek) voor je en als ze klein zijn dan is achterop je rug knopen minder ideaal dan op je buik. In wagen alleen gelaten worden dat lukt ook lang niet bij alle babies. Of nouja, lukken.....natuurlijk kan je zeggen "baby heeft niks te willen, die moet er maar wennen, hij/zij is veilig, kan nergens heen.... dus hoezo "lukt" het niet

Maar volgens mij willen de meeste moeders hun baby toch niet volledig over de flos laten gaan zonder het kindje te helpen en troosten.
Het is niet dat ik alles tot 1 negatief verhaal wil maken ofzo

Maar het is wel handig om dingen niet al te rooskleurig voor te stellen want vaak blijkt het in de praktijk toch iets anders uit te pakken. Het is goed om te weten dat het echt alle kanten op kan gaan