Ervaring electrische kruiwagen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: Ervaring electrische kruiwagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 21:53

Wij hebben een claxon op de trekker, maakt op een groot deel van de paarden 0 indruk :') dus of je die echt mist.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-25 22:03

Een fietsbel.

snorkel1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-25 07:20

Britta31 schreef:
Een fietsbel.

Of z'n toeter van de action waar je zelf in knijpt _/-\o_

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-25 20:23

oh je geeft me ideeen :) Ik heb no zo'n rubber chicken. Die vind hij geweldig. Als hij dan niet opzij gaat voor het geluid kan ik het ding nog gooien, dan gaat hij hem wel bekijken / halen LOL

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 08:12

|( Mijn Dumpster is er gisteren mee opgehouden...

Had net de bak geleegd, dus die stond nog omhoog. Rij achteruit de mesthoop af en daar hield alles op...
Totaal stil...
Op een mega onhandige plek.
Eerst verlengsnoeren aan elkaar geknoopt in de hoop dat de accu te laden was.
Daarna netjes de panelen los geschroefd volgens het boekje om te zien of er kabels los zitten ofzo.
Wij zagen niks geks.
De voorwielen draaien niet als je dat ding trekt of duwt dus was niet in beweging te krijgen. Uiteindelijk heb ik hem (met zijn geblokkeerde voorwielen) met de auto naar de schuur getrokken. Daar staat hij nu onder een zeil te wachten op de monteur die ik na 8.30 kan bellen...

Iemand anders al ervaringen met de electrische kruiwagen die er totaal mee stopt?

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 09:44

Ja dat hadden wij steeds met de Bravo. Dat was kortsluiting, accu's niet goed, dat soort ongein elke keer.

Zie dat je de pro-22 hebt. DL workx (als je m daar vandaan hebt) geeft fijne service dus hopelijk is net snel opgelost. Wij hebben m al 2 jaar zonder problemen en halen volgende week een 2e erbij

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 09:46

Oh nee! dat is wel heel erg balen.
Ik heb wel ervaring met de klantenservice die snel reageren. (Het ene paard had toen we de kruiwagen nog geen week hadden, besloten het ding aan te vallen en is er in volle galop opgesprongen, stuur was helemaal scheef en gashendel eraf. Paard heeft nu nog een bult van de kneuzing/bloeduitstorting)

Ik hoop dat ze jou ook snel kunnen helpen

criollo_yess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 09:53

Zou het moeten nazoeken, maar staat me bij dat de PRO-22 ergens een mogelijkheid heeft om de wielen in vrij te zetten. Dan zou je 'm zonder stroom wel moeten kunnen rollen.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 10:05

Ja, ik heb heel snel een mail gekregen met een handleiding hoe hij van zijn blokkade af komt.
En telefonisch overleg dat zij denken dat er een zekering geklapt is.
Daar kunnen we zelf makkelijk bij om die zelf te vervangen (en mogen we declareren), maar als we dat niet zien zitten komen ze hem ophalen voor reparatie alleen zijn we hem dan langer kwijt.
Erg prettig geholpen, nu even puzzelen. We kunnen hem in elk geval van de rem halen en de schuur in duwen zodat hij droog staat en dan op zaterdag (we werken allebei voltijd) maar eens achter die zekering aan.

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-25 23:36

Dat is fijne service, dat je zelf kunt kijken om hem te maken of op laat halen.