Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:ik vraag me af, wie heeft hier genoeg geld om 10 hectare wolfproof te omheinen?
pol013 schreef:Sunny: die is heel interessant. En dat is zeker relevant voor een rondtrekkende wolf: dan helpt die 1.20 vast afdoende. Maar dit is een test in een paar dagen. Als die dieren hier eenmaal wonen hebben ze 365 dagen per jaar de tijd om te leren hoe je het makkelijkste eten te pakken krijgt. En dáár ben ik dus bang voor. Dat ze leren dat ze met relatief weinig inspanning aan een all you can eat buffet kunnen aanschuiven.
DubbelFun schreef:Ik denk dat als de honger groot genoeg is en het eten in het zicht dat ze zich heel dingen aanleren die ze niet 'van huis uit' hebben mee gekregen.
Nikass schreef:Het was een serieuze vraag aan HC.
Mac schreef:Ze hebben altijd beweerd dat wolven geen paarden pakken dus in dat opzicht was er geen reden tot schakelen. Overigens heb ik dat sowieso al nooit geloofd en de ontwikkelingen op de voet gevolgd, dus al wel geschakeld. Maar dat terzijde.
Wolven zijn opportunisten dus wat DubbelFun ook al schrijft: als ze honger hebben en paarden zijn een goede optie dan zijn die gewoon de sigaar. Makkelijk zat. Dus (weer on-topic) zullen we hoe dan ook de omheining aan moeten passen in de hoop dat ze naar een ander gaan en ondertussen moeten lobbyen voor beheermogelijkheden.