Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sophianemo schreef:Bedankt voor de antwoorden. Wasplaats is 3 meter breed, ik zal inderdaad rekening houden met het zadel erlangs![]()
Veengrond is lastig helaas.. Het idee is inderdaad om er een hoop (grof) zand onder te leggen en daar overheen de matten. Alles ophogen, nergens uitgraven. Succes vandaag allemaal met de storm. Hopelijk valt het mee!
Robijntjah schreef:Ik heb net hooi gegeven en ga vanmiddag maar uitmesten. Heb een zadel gelpad bestelt met een stuitjes uitsparing![]()
Hoop er van de week met beter weer eens op te stappen. Dan maar met pijnstillers.
DubbelFun schreef:MirandaMalik schreef:Wij gaan verhuizen naar zandgrond dus ik verwacht geen problemen met nattigheid, heerlijk vooruitzicht!
Dat kón wel eens tegen vallen. Mijn paddock van puur Veluws zand was vanochtend toch echt bijzonder smeuïg te noemen
DuoPenotti schreef:Mijn wasplaats is ook 3 meter breed en ik heb de halstertouwen gewoon een de zijkanten gemaakt, dus geen extra palen.
MissYvette4u schreef:Weilanden & paddocks & rijbak waren mooi netjes opgedroogd, wilde al bijna de jongens weer op de wei laten...is het na een halve dag giga regen weer om te zwemmentis om te janken, nu is alles weeeeerr net een zwembad bah