Flicka12 schreef:Brittneyx schreef:Die zijn volgens mij hetzelfde als de mudcontrol platen
Ja dat dacht ik ook! Ik ga ze testen, kom later met een review
Oeh daar ben ik heel benieuwd naar! Deze aanbieder is ook vlak bij mij, scheelt veel geld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malenka schreef:In januari had ik 70m2 voor €1950,- inclusief verzendkosten. Via paddockplatten.de (Andreas Ziehner). Geen idee of de prijzen veranderd zijn in de tussentijd.
Dees schreef:Malenka schreef:In januari had ik 70m2 voor €1950,- inclusief verzendkosten. Via paddockplatten.de (Andreas Ziehner). Geen idee of de prijzen veranderd zijn in de tussentijd.
Ja. Hij offreert nu voor 70m2 € 2.207,- incl verzendkosten.
(geen idee waarom hij me naast 60m2 ook 70m2 offreert, maar hee, toevallig weet ik dus van hem zijn prijs voor 70m2)
tamary schreef:Dees schreef:
Ja. Hij offreert nu voor 70m2 € 2.207,- incl verzendkosten.
(geen idee waarom hij me naast 60m2 ook 70m2 offreert, maar hee, toevallig weet ik dus van hem zijn prijs voor 70m2)
Past op 1 lading, je komt eigenlijk altijd wel wat tekort, dus waarom niet proberen een leuke aanbieding te geven zodat je met volle vracht kan rijden? Is maar een gokje, maar vermoed dat er wel iets practisch/marketing achter zit.
Dees schreef:60m2 bij Sagustu kost all-in (bezorgen, btw) € 1.835.
Voor 70m2 betaal ik daar € 2.086.
Saillant detail: 2 van de leveranciers die ik bedankte, kwamen met een lager aanbod, waarbij er eentje (nota bene de duurste!) na mijn bedankje zelfs gewoon genoegen wilde nemen met de prijs van Sagustu. Waarbij die ook wat onaardige argumenten ten koste van andere leveranciers gebruikte, wat ik niet zo netjes vond. Kom dan gewoon meteen met een marktconform aanbod.
Flicka12 schreef:Vandaag gelegd, viel toch best tegen met die blubber maar super blij met het resultaat! Paard was ook super gelukkigHopelijk blijft het goed liggen![ [url=m/L9zFX8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Plan is wel om het later nog eens beter neer te leggen als het wat droger is.