Haha, ik volg ook en ook ik woon dicht bij Wij zijn ook hier op zoek in de buurt om een klein boerderij te kopen (paard mag op pensionstal blijven) Maar, man is dat moeilijk
Daarna ben ik verhuist naar Apeldoorn. In totaal heb ik 20 jaar in Apeldoorn gewoond.
Nu sinds mei dus weer terug in de omgeving van Epe. Het bevalt super, al heb ik weinig binding met Epe. Eigenlijk wonen alleen mijn ouders nog in de regio.
Wat een super gave tafel!! Wij zijn ook op zoek naar zoiets
Tymone
Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-19 10:08
Sfh1992 schreef:
Wat een super gave tafel!! Wij zijn ook op zoek naar zoiets
De poten heeft mijn vriend zelf gemaakt. Het blad hebben we gekocht.
Santos_05
Geplaatst: 09-09-19 10:38
Wat een geweldige tafel
xXutopiaXx
Geplaatst: 09-09-19 10:48
Tymone schreef:
De poten heeft mijn vriend zelf gemaakt.
Wat knap! Hoe heeft hij dit gedaan? Lassen neem ik aan Maar heeft hij ergens een mal/tekening vandaan ofzo? Of gaat zoiets? Wat een ontzettend mooie tafel
Het is een beetje rustig bij ons. Gaan morgen op vakantie. Daarna weer nieuwe energie voor klussen .
Stoelen gaan gestaag. 4 van de 6 zien er nu zo uit
Tymone
Geplaatst door de TopicStarter: 11-10-19 15:18
We zijn een weekje heerlijk met vakantie geweest.
In die tijd heeft de herfst officieel toegetreden tot Nederland. Regen, wind en nog meer daarvan.
Maar het blijft prachtig op de boerderij
Ondank de regen lopen de paarden het land nog niet erg stuk. Voorlopig hebben we nog meer dan genoeg gras en hopen dan ook dat onze weides er voorlopig nog goed uit blijven zien zodat ze er nog lekker van kunnen genieten.
Zodra ze het stuk gaan lopen gaan de paarden de paddock. Zodra het land weer opdroogt kunnen ze weer lekker het gras op.