Vanavond nog wel een fijn buitenritje gemaakt, was al weer veeeel te lang geleden. Was er echt aan toe. En Nick was super braaf!
We zijn zelfs nog langs een heel druk punt gereden, wat ie keurig deed. Merk echt dat hij steeds zekerder wordt.
Op een gegeven moment stonden we voor een drukke kruising te wachten. Daar in de buurt was een weide met een pony die steeds naar Nick hinnikte. Nick hinnikte wel terug, maar bleef wel gehoorzaam. Hij maakte wel contact met de pony, maar bleef naar mij luisteren.

Wij mogen niets bouwen op onze grond. Bij het huis wel, daar is dan ook al een maximum aan schuur gebouwd vergunningsvrij. Staat een behoorlijke schuur waar voor het winter ook de nieuwe stallen in komen.
De schuilstal mag officieel niet, maar wordt gedoogd. En die wil ik ook lekker laten staan. Want die wordt goed gebruikt!
Ik zal morgen eens een foto van de vijver maken, want dat had ik al 10 keer beloofd. Maar komt er steeds niet van.
Djoena, Lijkt me heel dubbel Fries weg. Maar wel beter voor de Fries en dat is een dapper besluit.