Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en als je wilt weten waar ze staan... in venray... kom er maar naar toe en je zult zien dat wij gelijk hebben... die paarden hebben zes jaar stil gestaan... die waren zo lui als wat toen wij er waren... wij hebben er wel 5 maanden aan gewerkt om ze niet meer lui te krijgen... baister is heel enthousiast met rijden... als hij niet meer zou willen rijden zou hij wel stil gaan staan als je op hem zat. baister rent weg omdat hij ziek wordt van jullie gezeik.
we moeten trees extra aandacht geven omdat hij anders ons niet meer vertrouwt (niet zeggen dat je dat noit heb meegemaakt want het is wel zo). ik ben blij met baister en trees en ik ga dus niet baister en trees met rust laten. wij hebben meer kennis als je denkt maar baister en trees zijn anders dan andere pony's omdat ze al zo lang in de wei staan. wij kunnen geen les krijgen met b en t omdat het niet onze pony's zijn... we kunnen niets doen. ze rijden beter als je denkt hoor... en ik vind het echt zielig dat jullie zo dom reageren... we vragen alleen iets en jullie vallen al zo uit... ksnap jullie echt niet. en reageer hier alsjeblieft normaal op want ik wordt stront ziek van jullie gezeik
gijsenkim schreef:Oke oke oke........... welke doorgewinterde bokker ligt nu onder zn buro van het lachen............ kom maar........... je bent gesnapt!!! Schaduw accounts aanmaken mag niet, en je dan voordoen als een penniemeid om de boel op stang te jagen helemaal niet!!!
Vond het wel goed gedaan hoor......... al bijna 11 pagina´s geloofwaardig overgekomen........ maar nu ben je door de mand gevallen........geef het maar op....... nu genoeg gelachen.!!!
Hoop ik![]()
![]()
Mareska schreef:mijn god ik ken jullie!! aniek, jij bent van ponykamp 2 jaar geleden en afgelopen jaar
*ik ga even het topic lezen*
ik ben de beste vriendin van aniek... ma ze is ook bezig met paard rijden nu dus... misschien zegt ze hierna wel eens iets... baister"]
[quote="Mareska schreef:mijn god ik ken jullie!! aniek, jij bent van ponykamp 2 jaar geleden en afgelopen jaar
*ik ga even het topic lezen*
ik ben de beste vriendin van aniek... ma ze is ook bezig met paard rijden nu dus... misschien zegt ze hierna wel eens iets...
sorry hoor maar hier word dus wel de waarheid verteld...

In mijn geval wilde hij liever geen cent aan ze uitgeven lange hoeven en bij het ene welsje haken aan de kiezen
ze werd steeds magerder en het eten viel steeds uit haar mond.
na lang aandringen en zeuren en dreigen mert de dierenbescherming is het gebeurd dus hou vol
gereageerd met goed bedoeld advies, maar als je zo gaat beginnen kan ik me niet langer inhouden om te zegggen, DAT JULLIE EERST EENS MOETEN LEREN EEN HOOFDFSTEL GOED OM TE DOEN
want de neusriem zit verkeerd, en ga zelf maar puzzelen hoe hij dan WEL moet zitten. ~~}>
Lijkt mij dus van niet.
baister schreef:en trouwens... ik heb veel kenis... meer als je weet...
en ga nu niet zeuren van; anders had je dit thopic niet geschreven... we hebben wat probleempjes omdat dit anders is dan normale paarden... en we volgen jullie raad op en nog is het niet goed....
baister schreef:. wij hebben meer kennis als je denkt maar baister en trees zijn anders dan andere pony's omdat ze al zo lang in de wei staan.