Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tigra_ schreef:Ik zou ook op een max van 250 euro komen. Vindt de paddocks echt een groot nadeel. Ik zou mijn paard daar niet de hele winter op willen hebben dus eigenlijk zou je stalling voor mijn paard geen optie zijn.
De prijzen die hier genoemd worden vindt ik erg hoog. Voor dat geld zou ik toch meer luxe voor het paard en ruiter verwachten. Dan sjees ik liever een km of 20 verder.
silversomali schreef:Focussed schreef:Ik sta op een stal met vergelijkbare faciliteiten, alleen wel een aparte longeerkraal, rijbaan is 20x60 en incl. gratis trailerstalling. Paarden hebben eigen paddocks met automatische waterbakken en worden ook binnen en buiten gehaald, 20 hectare weide voor stuk of 20 paarden. Boxen van 5x5m. Alleen ziet het er wat minder gelikt uit€190 Randstad... Indien dag en nacht op het land €115,-.
En waar is dit dan?
. Betere faciliteiten maar veel groter en daarom kunnen wij bijv. Niet mensen zelf laten bepalen per dag hoelang ze buiten kunnen.
. Dan kom je samen tot een oplossing.
ruitje schreef:Wij zitten 30 minuten rijden van jou af. Betere faciliteiten maar veel groter en daarom kunnen wij bijv. Niet mensen zelf laten bepalen per dag hoelang ze buiten kunnen.
Verder merk ik bij jou dezelfde frustratie die wij soms hebben: Mensen waarderen sommige kwaliteiten niet.
Wij zijn dan helemaal bezig met 'veilige boxen' , of het goed onderhouden van het land. Maar mensen vinden jou dan enorm duur in verhouding tot de pensionstalhouder waar je door het onkruid het gras niet meer ziet en de planken in de stal uitsteken.
Aan de andere kant was er laatst bijv een klant die op onze FB pagina een voor en na foto liet zien van een paard wat 2 weken bij ons stond en van dun en opgetrokken naar een nette buik ging.
Wat ik wil zeggen, de mensen die bij je passen, waarderen je, en de mensen die dat niet doen gaan dat nooit doen.
Je moet achter je eigen product blijven staan en geloven in jouw manier, paardenmensen zijn namelijk nooit tevreden dus als je iedereen tevreden wil houden word je ongelukkig.
Wel proberen wij tot in alle redelijkheid mee te denken en dit uit te leggen, zo is medicatie voeren geen probleem maar wel proberen we dan uit te leggen waar voor ons het lastige zit qua stalmanagment. Vaak hebben mensen wel begrip als je uitlegt waarom. Dan kom je samen tot een oplossing.
Of niet.
Ik zou zeker boven de 300 gaan zitten. 325 o.i.d. zou netjes zijn voor wat je bied denk ik