Rofah schreef:Huil met mij mee...
[ [url=m/bZmV43.jpg]Afbeelding[/url] ]
Arme jij. Maar wel veel eer van je werk
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rofah schreef:D'r zit al een complete fles in, evenals een pot groene zeep en uiteindelijk zelfs ingepakt met aluminium folie zodat de groene zeep goed in kon trekken
Iemand die zich wilt uitleven om het te proberen
Rofah schreef:Ik vind yellow out zo'n duur geintje om even te proberen
Kan m wel eens in de biotex hangen, pony kan inmiddels wel goed stil staan met krukje achter zich om de staart in een emmer te weken. Positief blijven, op een dag issie schoon en ontzettend braaf
Pantykous schreef:Staartzak anders?
Moet met een degelijke tondeuse wel lukken denk ik, al willen die welshjes nog wel eens hele stugge haren hebben.
Rofah schreef:Ik ga vanmiddag met biotex gewapend naar stal om een nieuwe poging te doen
Toevallig vorige week een set verzorgingsproducten gewonnen van een nieuwe lijn dus die ga ik eerst testen en foto's maken (ze willen graag weten in hoeverre het werkt to andere producten) en dan zal het weken in biotex worden
Zijn manen zijn gelukkig wel goed wit te houden, maar z'n staart hangt hij graag in de stront en blubber![]()
[ [url=m/4Kj4b2.jpg]Afbeelding[/url] ]
BloemBloem schreef:Wat een leuk topic![]()
Ik zelf maak soms 4 welshjes klaar om op wedstrijd te gaan, echter zoek ik nog tips hoe ik hun benen echt strak geknipt cq geschoren kan krijgen.
Daphne__ schreef:BloemBloem schreef:Wat een leuk topic![]()
Ik zelf maak soms 4 welshjes klaar om op wedstrijd te gaan, echter zoek ik nog tips hoe ik hun benen echt strak geknipt cq geschoren kan krijgen.
Ik scheer de benen altijd zo;
[ Afbeelding ]
Zoals het linkerbeen, van kroonrand tot kogel en dan aan de achterkant in een 3 hoekje het sokje eraf. Of zoals het rechterbeen, van kroonrand tot voorkant kogel en dan aan het been tot de pezen aan de zijkant, tot boven in de ''knie'' ook weer een driehoekje.
En dan een weekje oid voor de wedstrijd, dan is het net genoeg bij getrokken om er netjes uit te zien, maar wel nogsteeds heel kort.
Renske_W schreef:Oooh die staart
Ongelofelijk, zulke mooie witte manen, en wat een vieze staart!
Ik zou hem eens flink toespreken, dat dit zo echt niet kan!
Ik hoop dat mijn hafje wat schoner gaat zijn.
Ik zou doodongelukkig worden van zo'n vieze staart.
chantal1175 schreef:Renske_W schreef:Oooh die staart
Ongelofelijk, zulke mooie witte manen, en wat een vieze staart!
Ik zou hem eens flink toespreken, dat dit zo echt niet kan!
Ik hoop dat mijn hafje wat schoner gaat zijn.
Ik zou doodongelukkig worden van zo'n vieze staart.
Je kan nog terug krabbelen en voor een Welsh gaan. Die van mij heeft een zwarte staart iedeaal.hihi