Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jokari schreef:ElineS schreef:Dan moet je maximaal 10 paarden op stal hebben en niet 25. Als je er geen ruimte voor hebt qua weide moet je niet meer stallen gaan bouwen/hebben dan wat je max op de weide kwijt kunt. Dat is toch simpele logica
daar ben ik het helemaal mee eens. Helaas zijn er maar weinig stal-eigenaars die daar rekening mee houden.
biscaya schreef:kobuss1 schreef:Moet ook wel zeggen dat een aantal om medische redenen korter buiten gaan. De paddocks zijn zonder schuilplek en dat is voor sommige oudjes niet zo fijn voor hun spieren. Anderen schijnen mok te krijgen van deze nattigheid
Mok krijg je Door een bacterie niet Door nattigheid..
Dee_Es schreef:Maar de schuldige hier is toch degene die zijn paard op zo'n soort stalling zet? Als er geen klanten zouden zijn zou de pensionhouder vast zijn strategie veranderen.
Geen fijne huisvesting in de buurt? Dan geen paard...lijkt mij. Ik ga mijn konijn ook niet in een hokje van 80x50cm zetten omdat ik nou eenmaal niet meer ruimte in mijn tuin heb. Dan maar geen konijn.
Een 100% perfecte stalling heb ik nog niet gevonden hoor maar hier in Brabant zijn in ieder geval genoeg paardvriendelijke stallen te vinden.