sneeuwpop schreef:Zie niet wat er mis is met mesten met een shovel?
En de prijs is idd hoog. Maar verwacht dat de grondprijs ook aan de hoge kant is.
Vind het wel netjes dat je mag kiezen voor meer luxe waar natuurlijk een prijskaartje aan zit. Ben ook wel van mening dat de weide er bij hoort, maar dan moet je als klant die kosten er gewoon bij tekenen.
Wanneer je paard verplicht boxrust moet zal je blij zijn dat je niet voor de weide hoeft te betalen...
Helaas is het voor de meeste niet weggelegd om een huis te kunnen kopen met veel grond, in de buurt waar ze hun vrienden en familie hebben en hun werk.
Nu heb ik de mazzel dat ze aan huis kunnen staan, maar weet goed wat voor kosten die met zich mee brengen..
Met een shovel mesten, geen probleem...
Maar wanneer ik 400 euro in de maand zou betalen wil ik wel dat de stallen goed afgemest worden, liefst elke dag...
En niet 3 maanden alleen maar opgestrooit worden en soms een plakje stro er bij in gemikt wordt... dat is geen 400 euro waard.
Zelfde geld voor de luxe. 400 euro is onwijs veel geld. Als je dan voor alles extra wilt vangen is dat wel erg bizar...