RenskeLap schreef:Beste TS,
Ik heb mijn berichtje heel netjes geschreven, nogmaals vermeld dat ik het niet verkeerd bedoel en je alleen wil helpen. Maar ook aangegeven dat communicatie iets is dat van 2 kanten komt... En hoe jij nu reageerd is het eigenlijk onmogelijk om daar goed op te reageren.
Ik vermeld ook duidelijk dat ik niet kan oordelen of je wel of niet wat van paarden afweet, leg me daarom ook geen woorden in de mond! ( ja die uitroeptekens ken ik ook )
En als je niet van deze sites houd, kom er dan alsjeblieft niet meer op. Want iemand die loopt te happen naar anderen daar wordt niemand vrolijk van.
Probeer een oplossing met je DA te bedenken, dan heb je ook geen last meer van mensen die volgens jou ( naar mijn mening ) onnodige opmerkingen maken.
PS ik snap best dat je gefrustreerd bent door dat het niet goed gaat met je paard, of gefrustreerd wordt als mensen je niet begrijpen. Maar dit is geen manier om met elkaar om te gaan en te reageren.
begon zelf niet met die rot opmerkingrn hoor dat deed 1 op deze site. en ik laat zo niet tegen me praten.