Ongewenste bezoeker bij de weide, wat nu?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 00:34

Mij mag je ook een PB sturen!
Wordt wel nieuwschierig..

Het wordt nu echt heel weird.. Wat bestaan er toch engerds!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 00:35

hier ook graag een pb, ben zeer benieuwd! Achterlijk dat zulk soort mensen rondsluipen op andermans terrein :n

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 00:37

Ik heb je zojuist een pb gestuurd...

Ik heb nog 2 adviezen:
- mensen op bokt, zijn net zo goed vreemden voor je... ook via pb zou ik dus geen verdere details geven! Hoe goed bedoeld de interesse ook mag/kan ziijn, je bereikt er niks mee om sensatiezoekers meer info te geven en je loopt kans dat dit forum ook niet vriendelijke geïnteresseerden heeft... updates kun je als je daar behoefte aan hebt ook geven zodra die waanzinnige persoon gepakt is.
- luister naar je dieren, die geven feiloos aan dat er iets mis is! Als je paarden achterlijk staan te doen en je hond reageert ook raar, bel dan alvast 112. De politie is al op de hoogte van je situatie, en zal je in dit geval echt niet lastig vinden, zelfs niet als het toch loos alarm is.

Anouk_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 00:39

Jeetje ts, wat een enge situatie!
Hoop echt dat hij snel gepakt wordt, voorlopig niet meer alleen thuis zijn ook..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 00:40

Beter 5x te vaak bellen dan 1x te weinig :)
En dieren zijn inderdaad geweldig hiermee!

Als jij denkt dat er iets is, gewoon bellen!

xTammyy

Re: Ongewenste bezoeker bij de weide, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 00:45

Jeetje het wordt steeds enger TS! Hopelijk zijn de camera's en de lampen er snel zodat doe geïnstalleerd kunnen worden.

Ben wel benieuwd dus voor mij ook een pb als je wilt..

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 00:45

Ik heb een stuk of 7 mensen een pb gestuurd. Heb eerst jullie profielen en aantal berichten gecheckt, haha :+ Meer pb's mag ik schijnbaar niet verzenden, waarschijnlijk omdat t teveel achter elkaar zijn en sommige nog in postvak uit staan.

Wat je zegt Neon klopt idd wel

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 00:46

Heb ook het hele topic meegelezen, en wil ook graag een pb...
Ik vind je erg dapper hoor!!

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 00:47

Die in postvak uit staan kun je ook nog deleten! Beter zo weinig mogelijk info geven!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 00:49

mag ik ook een pb :o
wat heftig zeg.... ik kan me echt niet voorstellen hoe ik had gereageerd als ik in jouw schoenen had gestaan...

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 00:53

Ik had wel in gedachten hoe ik zou reageren, maar de angst overmand je gewoon simpelweg. Ik herkende mijn eigen stem niet eens meer. Je denkt niet eens zozeer iets, je lichaam neemt de overhand, al je reflexen en spieren en zenuwen ben je de controle over kwijt lijkt het.

Ik denk dat ik het posten inderdaad voor gezien houd, wegens de nieuwe ontwikkelingen. Niet dat ik nu echt te volgen ben/ te traceren ben door een vreemde of dat ik denk dat een of andere Oekranier oid me volgt op internet. Hopelijk is morgen een groot deel van de nachtmerrie voorbij, want zolangzaam aan vind ik t dat wel. Ik ben echt nuchter, niet snel bang en alles heeft naar mijn idee een logische verklaring, maar dit gaat me nou echt te ver.

Middels pb wil ik best nog mensen te woord staan, echter alleen tegen gebruikers die ik over de jaren heen nu herken en die gewoonweg veel gepost hebben e.d. Mensen met 0 post of een leeg profiel of pas geregistreerd stuur ik uit veiligheid gewoon niks. Sorry :o

Wel heel erg bedankt iedereen voor het medeleven. Als ik had geweten dat dit topic 10 pagina's zou bereiken zaterdag dan had ik raar opgekeken in de eerste instantie...

Susan88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 00:54

Wat heftig en eng. Knap dat je tot het laatste moment nuchter bleef +:)+ . Ik zal het topic in de gaten houden voor updates. Volgens mij heb je nu al genoeg pb's gestuurd :)

Edit: zie net dat je niks meer gaat schrijven . Veel succes en hopelijk hebben ze hem snel te pakken zodat je weer onbezorgd je paarden buiten kan zetten.
Laatst bijgewerkt door Susan88 op 18-03-14 00:58, in het totaal 1 keer bewerkt

anniekasaur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 00:54

Jeetje zeg, heftig! Zou niet weten hoe ik had gehandeld als ik in jouw schoenen had gestaan.. Ben nu wel heel nieuwschierig maar je stuurt zeker geen pb's meer?

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 00:55

Goedzo verstandige keuze!
Sterkte!

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 00:55

ik kom ook maar even onder mijn steen vandaan haha!
ik lees al een tijdje mee maar jeetje wat een bizar verhaal zeg.. ik hoop dat hij snel gepakt wordt.. wat een creep!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:01

Gaan we trouwens een feestje vieren als ie gepakt word? :P

Ik zou ook niet weten wat ik in jouwn schoenen zou doen.. Vooral dat moment dat hij heel erg in jouw'n buurt stond geeft me kriebels!

Hij durft wel zeg :( steeds opnieuw komen! :(

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 01:03

Sorry voor alle mensen die mij pb-en en lieve dingen aanbieden en troostende berichten sturen waar ik vanavond niet op reageer. Ik word overspoeld door berichtjes en probeer de mensen die het topic gevolgd hebben en waarvan ik weet dat het gewone bokt mensen zijn zoveel mogelijk mijn knip en plak berichtje te sturen.
Ik zal morgen op pb's gaan terug reageren, als ik door de berg heen kom. :o

Heel erg bedankt voor de steun en hopelijk kan ik een deze dagen een afsluitende post plaatsen dat het hele gedoe voorbij is, of beter nog, iemand gepakt is.
Nogmaals, bedankt en excuses voor de late reacties op jullie pb's. :(:)

koetjeboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:04

Laat je hier nog weten hoe het is afgelopen, heel veel sterkte. en gewoon 112 bellen als je iets niet vertrouwt

Hollyleaves

Re: Ongewenste bezoeker bij de weide, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-14 01:06

Nadat ik op mn kop heb gehad van de agente zal ik ze bij wijze van plat bellen. Ben gewoon te nuchter ervoor denk ik, al die trammelant denk ik dan. Komen ze daar 20 min later aan om alsnog niks te vinden bij wijze van. En dat terwijl ze ook iemand hadden kunnen helpen die wel in nood zit door bv een ongeluk en waar dan net agenten 5 min later ter plaatse zijn. Kom ik aan met mn 'pak de man in de bossen'. Dat soort dingen denk ik dan. :+

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:07

Jeetje wat een brutaal stuk vreten zeg.. Ik kan er gewoon echt niet bij dat mensen zo onbeschoft kunnen zijn.. En wat voor leven heb je dan als je 's avonds (of overdag dus zelfs) maar bij andere mensen op t terrein gaat lopen spoken, niks beters te doen ofzo?!
Wat moet dat schrikken zijn geweest zeg, heb het met m'n hart in m'n keel gelezen, laat staan hoe het voor jou en je moeder op dat moment moet zijn geweest := Sterkte nog de komende tijd, hopelijk wordt hij snel gepakt!

Ik zou ook wel graag een pb wllen, ben heel erg benieuwd..! :o

Juuuuul_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:07

Ik lees van begin af aan al mee en had niet gedacht dat het zo ver zou kunnen gaan en hoe mensen je leven zo om kunnen gooien. Je zal wel onrustige nachten hebben zo! Ik zal je niet vragen om een pb omdat het al heftig genoeg is zo allemaal ook al ben ik erg nieuwsgierig :') . Ik vind dat je het heel goed doet allemaal en heb daar bewondering voor. Ik zou helemaal niks meer kunnen en niet kunnen slapen. Heel veel sterkte nog even en ik hoop dat je over een poosje weer lekker kan slapen zonder angst.

Het is ook wel van de zotte dat je je niet meer veilig kan voelen in je eigen huis. Wat een #^@&@;#;#((@;! Streek!

uiltje001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:09

Ik hoop ook op een afsluitende post van je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:12

sylva schreef:
Nadat ik op mn kop heb gehad van de agente zal ik ze bij wijze van plat bellen. Ben gewoon te nuchter ervoor denk ik, al die trammelant denk ik dan. Komen ze daar 20 min later aan om alsnog niks te vinden bij wijze van. En dat terwijl ze ook iemand hadden kunnen helpen die wel in nood zit door bv een ongeluk en waar dan net agenten 5 min later ter plaatse zijn. Kom ik aan met mn 'pak de man in de bossen'. Dat soort dingen denk ik dan. :+

112 op heterdaad betrapt is een spoedje geloof ik :)

En er zijn wel meer agenten :) :P

Maar, wat ben jij koel zeg! Zo knap, ik zou niet kunnen slapen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:12

uiltje001 schreef:

Ik ook!

Vooral de magische woorden 'hij is gepakt!!'...

Juuuuul_Xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 01:14

Joaltijd schreef:
uiltje001 schreef:

Ik ook!

Vooral de magische woorden 'hij is gepakt!!'...

Ja dat hoop ik ook. Gauw een eind aan de ellende maken!