Zal ik het dan maar gaan knippen? Ik snap nooit zo wat er mooi is aan lange manen als je ze altijd in vlechten moet doen, dan zie je die manen toch niet.
Mijn pony zijn manen waren ook lang, hierdoor kreeg hij een wat onverzorgde look. Nu heeft hij een sportcoupe en komt zijn nek veel mooier uit en ziet hij er echt sportiever uit! Dus ik zeg doen!
Was bij mij noodgedwongen door de happen die eruit waren. Ze zag er met kort kapsel wel veel volwassener uit. Nu zit het er ergens tussenin maar ik twijfel ook tussen kort en lang! Kijk dus naar je pony/paard wat erbij past. Is het dun? Eraf halen
Nou, benieuwd wat het gaat worden, ben nog steeds voorstander voor lang... Beetje bijpunten soms... Liefst trekken, dat is mooier. Topic telt alweer heel wat pagina's... Hihi!
Wat zonde van die fjord, die manen waren zó mooi en het stond ook zo mooi! Ook die Fries met korte manen, zonde! Tja, smaken verschillen zullen we maar zeggen. :p
Regendans
Geplaatst: 21-01-14 18:21
Nicole schreef:
Zou bijna zelf naar België rijden om de schaar erin te zetten
Eerlijk? IK vind de lange manen niet mooi staan bij jouw pony. Je hebt een lekker vlotte, mooie pony, zo`n type dat je ook veel in de sport tegenkomt. Daarbij vind ik lekker kort echt mooi, en lang niet.
Yasmijntje
Geplaatst: 21-01-14 18:25
Maak anders een poll aan!
Leukertje
Geplaatst: 21-01-14 18:25
ik vind lange manen een beetje lijzig, ielig, veulenachtig staan.. lekker kort doen! groeit wel weer lekker aan!
xxmariskaXX1
Geplaatst: 21-01-14 18:29
sport coupe is mooi maar oohh daar gaan je vlechten dan
heey ik zeg probeer gewoon kort!! als het niet bevalt laat je het aan groeien. 1 voordeel dan het groeit mooier en dikker aan
Maar ik heb een vraagje ik heb mijn paard ook kort en houd dat bij met de schaar. Hoe doe jullie dat? bij mij blijven na 5 x knippen nog steeds plukjes onder uit piepen.. hoe kan ik dit verhelpen?
Zet eens wat voor en nadelen van korte en langen manen neer, dan kan je kijken wat jij belangrijk vind en daar een keuze uit maken Ik zou het lekker lang laten, volgens mij heeft ze een aardige dikke bos met manen