Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:ik doe nooit iets met de manen van de kinderen eigenlijk. maar weet niet of het nut gaat hebben die einden eraf te knippen gezien ze steeds opnieuw bruin worden van de zon en daardoor afbreken, denk dus als ik ze inkort dat het nog korter wordt.
Doe er wel wekelijks of om de week wat antiklit in omdat meneer heksenknopen krijgt en dan dus echt niets overhoudt.
Woogy schreef:ik doe nooit iets met de manen van de kinderen eigenlijk. maar weet niet of het nut gaat hebben die einden eraf te knippen gezien ze steeds opnieuw bruin worden van de zon en daardoor afbreken, denk dus als ik ze inkort dat het nog korter wordt.
Doe er wel wekelijks of om de week wat antiklit in omdat meneer heksenknopen krijgt en dan dus echt niets overhoudt.
Lauraa90 schreef:Woogy schreef:ik doe nooit iets met de manen van de kinderen eigenlijk. maar weet niet of het nut gaat hebben die einden eraf te knippen gezien ze steeds opnieuw bruin worden van de zon en daardoor afbreken, denk dus als ik ze inkort dat het nog korter wordt.
Ik zou er niet te veel en te vaak antiklit in doen. Hoor ook vaak dat dat juist slecht is voor de manen! Als je de manen meteen borstelt als je de vlechten eruit haalt en dan weer meteen een vlecht in doet dan is spray niet nodig.