
TS ik vind het eerlijk gezegd een duidelijk verhaal en ben niks geks tegenstrijdigs tegen gekomen
ik was persoonlijk ook gelijk vertrokken en had net zolang stennis gemaakt tot ik mijn kast ook had maar ik had mijn vent meegenomen
het maakt niet uit waarom een klant ontevreden is en of je daar als , in dit geval pensionhouder, daar mee eens bent
je dient ten alle tijden correct en profesioneel met je klanten om te gaan
al staat die klant te tieren, jij dient je normaal te blijven gedragen
als je dat niet kan, moet je ophouden iets te doen kwa werk met mensen
en helaas , als pensionhouder heb je heel veel te maken met mensen
ik was al vertrokken bij de 2de keer dat hij mijn paard koeienkuil voerde en daarmee al contract breuk pleegde
ik ken helaas ook pensionstallen waar het gewoon niet gaat zoals het hoort en afspraken niet nagekomen worden
met sommige(helaas vaak toch omgeschakelde boeren) valt niet te praten
ik ken een stal waar de paarden juist teveel voer krijgen, ben je ook niet blij mee
ik hoop dat je je kast nog kan ophalen en de pensionhouder wat bekoeld is inmiddels
hij schiet er zelf ook niks mee op zo want hij schrikt er nieuwe klanten alleen maar mee af